Lykkelitenen Skrevet 23. juli 2012 #201 Del Skrevet 23. juli 2012 Jeg har sett videoen 3 ganger og prøvd å finne ut hva de tilbyr, men jeg skjønner det ikke Det står jo ikke noe informativt på nettsiden og videoen sier bare at de kan hjelpe kunden med å forstå dialogen med kundene og ta i bruk sosiale medier. Om jeg nå var en potensiell kunde ville jeg gått ut av siden ganske så kjapt, rett og slett fordi jeg ikke får inntrykk av at de bak denne nettsiden og denne bedriften faktisk kan hjelpe med noe man ikke kan klare å fikse selv... Som Trine selv sier, vi er i 2012, de fleste klarer å forstå sosiale medier selv og hvis ikke er det ikke vanskelig å finne noen som kan hjelpe (og da snakker vi ikke om Chills eller sosiale medier 123, da snakker vi unge ansatte, ADere og andre som kan knyttes inn i bedriftens markedsføringsteam). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. juli 2012 #202 Del Skrevet 24. juli 2012 I kommetarfeltet gir hun link til en annen side: http://sosialemedier123.no/. Den har heller ikke mye informasjon, og i tillegg står det: "En produkt fra Chills AS." Trodde kommunikasjonsfolk helst skulle kunne skrive? Mitt inntrykk er at TG ikke er noen kløpper på rettskriving akkurat. Og de andre som jobber i Chills er rosabloggere og x-Paradisedeltagere? Skal ikke uttale meg om deres norskkunnskaper men har sett flere skrivefeil på nettstedene "deres" som feks det til BlogAwards. I mine øyne er det veldig useriøst men det er dessverre ikke så uvanlig med dårlig norsk også på informasjon fra større bedrifter (se bare på mengden orddeling på matvarer, reklame og butikkskilt ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 24. juli 2012 #203 Del Skrevet 24. juli 2012 Ja, du har helt rett! Syntes bare det var komisk at med så lite som står på siden deres, så klarer de altså å skrive "en produkt" i stedet for "et produkt"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. juli 2012 #204 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg synes det er helt på trynet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #205 Del Skrevet 14. august 2012 Det siste innlegget om Linneas bok.. Bare jeg som fikk inntrykk av at det var skrevet for at Trine kunne vise frem at hun har kjent Linnea i mange år? Anonym poster: 14342fe2bc75498f33b84b42393a3cb8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 14. august 2012 #206 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Det siste innlegget om Linneas bok.. Bare jeg som fikk inntrykk av at det var skrevet for at Trine kunne vise frem at hun har kjent Linnea i mange år? Anonym poster: 14342fe2bc75498f33b84b42393a3cb8 Helt enig, hun er veldig glad i aa fortelle at hun er bestevenninne med alle de store bloggerne... Endret 14. august 2012 av Aranciata 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #207 Del Skrevet 14. august 2012 Det siste innlegget om Linneas bok.. Bare jeg som fikk inntrykk av at det var skrevet for at Trine kunne vise frem at hun har kjent Linnea i mange år? Anonym poster: 14342fe2bc75498f33b84b42393a3cb8 Ja, og det er det som jeg syns er litt dårlig. Fordi hun henger seg etter bloggere med masse lesere og sponsorer, og det virker veldig som det er hennes intensjon. Utad reklamerer hun for firmaer og hva enn det måtte være og "spiller" på det og disse stakkars unge bloggerne. Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 15. august 2012 #208 Del Skrevet 15. august 2012 Til og med jeg som kun har ett år med kommunikasjon ser at den videoen er helt elendig. Huff. Henger meg også opp i at det nederst på den siden står "En produkt fra Chills AS". En? Virkelig? Kunne kritisert veldig mye mer ved den nettsiden, men skal la vær. Det ser bare virkelig uprofesjonelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #209 Del Skrevet 15. august 2012 Hun forteller om at hun og jentene skal til stavanger og har fått VIP biletter her: http://www.trinegrun...ade-festivalen/ (åh, de er heldige da, VIP og greier ) Det jeg er nysgjerrig på. vet noen hvem hele gjengen i chills er? trine grung, fotballfrua og....? Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 15. august 2012 #210 Del Skrevet 15. august 2012 Hun forteller om at hun og jentene skal til stavanger og har fått VIP biletter her: http://www.trinegrun...ade-festivalen/ (åh, de er heldige da, VIP og greier ) Det jeg er nysgjerrig på. vet noen hvem hele gjengen i chills er? trine grung, fotballfrua og....? Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 det er vel gjerne bare de to? Virker ikke som det er så mange som vil henge med de, Merkelig nok. De som er så sjarmerende og sympatiske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. august 2012 #211 Del Skrevet 15. august 2012 Hvorfor har trine Grung alltid med et bilde av seg selv? I den collagen med bilder fra Stavanger.., jo sannelig, der er ansiktet til trine Grung også! Er hun redd vi skal glemme hvordan hun ser ut? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 15. august 2012 #212 Del Skrevet 15. august 2012 Hvorfor har trine Grung alltid med et bilde av seg selv? I den collagen med bilder fra Stavanger.., jo sannelig, der er ansiktet til trine Grung også! Er hun redd vi skal glemme hvordan hun ser ut? Glemmer aldri det ansiktet der.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #213 Del Skrevet 15. august 2012 det er vel gjerne bare de to? Virker ikke som det er så mange som vil henge med de, Merkelig nok. De som er så sjarmerende og sympatiske. det er vel gjerne bare de to? Virker ikke som det er så mange som vil henge med de, Merkelig nok. De som er så sjarmerende og sympatiske. jeg så på bloggen til ida wulff at hun hang med snuppa Grung selv for noen dager siden. så, kanskje de er 3? :D Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. august 2012 #214 Del Skrevet 15. august 2012 Både Ida Wulff og Kristin fra PH jobber i chills iallfall. Også har de et "bloggteam"... vet ikke helt hva de gjør men det tcmn,tuva,rachel nordtømme osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. august 2012 #215 Del Skrevet 15. august 2012 Hjelp.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #216 Del Skrevet 15. august 2012 Både Ida Wulff og Kristin fra PH jobber i chills iallfall. Også har de et "bloggteam"... vet ikke helt hva de gjør men det tcmn,tuva,rachel nordtømme osv så flink hun er. hun har samlet alle mobberne. spesielt kristin i fra PH. tcmn? seriøst? det hele blir så pr-kåt. noe så veldig også. det samme med de som velger å bli med på dette. ønsker de en karriære innen dette feltet mener jeg ikke dette er rette veien å gå. Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WalkerTexas Skrevet 15. august 2012 #217 Del Skrevet 15. august 2012 så flink hun er. hun har samlet alle mobberne. spesielt kristin i fra PH. tcmn? seriøst? det hele blir så pr-kåt. noe så veldig også. det samme med de som velger å bli med på dette. ønsker de en karriære innen dette feltet mener jeg ikke dette er rette veien å gå. Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 Det eneste TG ser, er lesertall og rekkevidde. Hun samarbeider med disse jentene, fordi hun er avhengig av DE ANDRES lesere for å nå ut med et av sine usannsynlig store konsepter, kanskje spesielt den bloggprisen som de har lovet skal utkonkurrere Vixen sin "useriøse" utdeling. (også føler hun seg kanskje litt ekstra ung, hipp og kul ved å ha egenutnevnt status som bloggmamma.......?) Jeg skjønner ikke hvorfor andre aktører ikke ser gjennom de syltynne forretningsideene hennes, og historikken hun har både sosialt og forretningsmessig. Om jeg skal si en positiv egenskap hun virker å ha, så er det evnen til å selge gråstein for prisen av gull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. august 2012 #218 Del Skrevet 15. august 2012 så flink hun er. hun har samlet alle mobberne. spesielt kristin i fra PH. tcmn? seriøst? Mm.. og andrea badendyck, konghalvor (skuffa!), sophie elise og noen andre. Jeg leser ikke TGs blogg altså, men jeg har en guilty pleasure på å lese teite rosablogger og jeg husker de skrev om sånn treff i Drammen for en stund siden:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #219 Del Skrevet 15. august 2012 Mm.. og andrea badendyck, konghalvor (skuffa!), sophie elise og noen andre. Jeg leser ikke TGs blogg altså, men jeg har en guilty pleasure på å lese teite rosablogger og jeg husker de skrev om sånn treff i Drammen for en stund siden:P jeg ble og veldig skuffa over at kong halvor deltar i dette griske opplegget. jeg likte faktisk han. jeg tror kanskje ikke de "oppegående rosabloggerne" helt ser hva de går til her, og det er synd for dem. som jeg ser som en over her skrev, så er det jo litt åpenbartt at hun får lesere gjennom andre bloggere. rart at seriøse annonsører vil bli med på det der. Anonym poster: f78c8714cb51eff15e005607dffaa2b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #220 Del Skrevet 16. august 2012 Det overrasker ikke meg halvor har blitt med på de greiene der, selv om det selvfølgelig er litt skuffende. Han er nok en av de mest pr-kåte menneskene jeg har kjent iløpet av livet. Syns det er litt morsomt at han alltid ender opp med å henge med mennesker han har snakka dritt om tidligere, det begynner å bli et mønster. Anonym poster: 14342fe2bc75498f33b84b42393a3cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg