Gjest Bond Skrevet 31. mai 2012 #181 Del Skrevet 31. mai 2012 Tråden ryddet for innlegg uten egenverdi Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 31. mai 2012 #182 Del Skrevet 31. mai 2012 Tråden ryddet. Spørsmål om moderering tas på pm eller på ris og ros. Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 31. mai 2012 #183 Del Skrevet 31. mai 2012 Veldig fasinert over hvor mange ganger hun klarer å trekke inn ordet "sosiale medier" i ett innlegg Nesten som om hun har en personlig konkurranse med seg selv, "klarer jeg å slå antall bruk av "sosiale medier" fra forrige innlegg?"... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #184 Del Skrevet 1. juni 2012 TG: Lett å være etterpåklok ang Bieber-konserten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #185 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva skjer med "STOOOOOOOORPROSJEKTET" Helsematen.no som skulle lanseres rett over nyttår (nå er det juni). Disse to damene er latterlige. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 1. juni 2012 #186 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva skjer med "STOOOOOOOORPROSJEKTET" Helsematen.no som skulle lanseres rett over nyttår (nå er det juni). Disse to damene er latterlige. Det har jeg også lurt på! Hun er veldig flink til å snakke om nye fantastiske prosjekter men så skjer det liksom ingenting... Pluss at jeg har irritert meg over navnet "helsematen" - det er jo ikke et ord! (Ja, jeg bruker dessverre energi på å irritere meg over ting jeg ikke kan få gjort noe som helst med...) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #187 Del Skrevet 1. juni 2012 Det har jeg også lurt på! Hun er veldig flink til å snakke om nye fantastiske prosjekter men så skjer det liksom ingenting... Pluss at jeg har irritert meg over navnet "helsematen" - det er jo ikke et ord! (Ja, jeg bruker dessverre energi på å irritere meg over ting jeg ikke kan få gjort noe som helst med...) Trine Grung skriver jo som en dyslektisk åtteåring, så det er vel ikke så rart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 2. juni 2012 #188 Del Skrevet 2. juni 2012 Trine Grung skriver jo som en dyslektisk åtteåring, så det er vel ikke så rart. Uff, ja, hun skriver veldig dårlig, det er helt sikkert. Det er jo litt komisk at hun selger seg som en nestor innen sosiale medier, når en del av de unge bloggerne faktisk skriver mye bedre enn henne. Fotballfrue skriver ikke perfekt, men virker skriftlig mye mer profesjonell enn Trine Grung. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 2. juni 2012 #189 Del Skrevet 2. juni 2012 Hvem faen er hun, og hvorfor skal jeg bry meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #190 Del Skrevet 3. juni 2012 uansett hvor dårlige bloggen er, bloggere sier alltid at man bare er misunnelig når man kritiserer de. de er raskt fremme med misunnelseskortet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 21. juni 2012 #191 Del Skrevet 21. juni 2012 For å være "ekspert" på sosiale medier er hun veldig lite til stede i den offentlige debatten. Jeg tenker spesielt på saken om at OL- deltakere og publikum har forbud mot å twitre fra arrangementet, et forbud satt av arrangøren selv, av hensyn til sponsorene. En prinsipielt viktig sak å debattere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 6. juli 2012 #192 Del Skrevet 6. juli 2012 Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2012 #193 Del Skrevet 6. juli 2012 De siste innleggene hennes fremkaller latter. At de to selgerne som er knyttet til Chills ikke ønsker online oppmerksomhet skjønner jeg, i allefall når jeg ser hvem som er ansatt og hva de egentlig gjør. >En bedrift bestående av rosabloggere som skal rette seg mot bedrifter for å få dem med på de sosiale mediene? Nei takk... Huff, hun har mange baller i luften, men om de holder seg oppe eller treffer bakken gjennstår det å se... Anonym poster: 9470877d3f752f7adccefd0e7e670362 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelitenen Skrevet 6. juli 2012 #194 Del Skrevet 6. juli 2012 Nemlig. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 20. juli 2012 #195 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg tror hun følger litt med på debatten som går her inne, for etter at det ble kommentert i FF-tråden har hun endret utsagnet sitt om at nyheter om krig og vold er ræl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 20. juli 2012 #196 Del Skrevet 20. juli 2012 Hun har jo Google-alert på seg selv..visstnok... for det er jo normalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #197 Del Skrevet 20. juli 2012 Det innlegget som hun skrev til forsvar for FF var så latterlig at det nesten er helt utrolig at det ikke er skrevet av en jente på 14 år. Anonym poster: f988bb5716be59b8f76be5cf0f5e5797 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #198 Del Skrevet 20. juli 2012 Huff, jeg leste det nå om måtte le litt. Hun ønsker debatt på mediene i norge, på hvor negative de er, hvordan innholdet er platt, forutsigbart osv. Men da er det jo bra hun kan være en motvekt med sin rike, positive og alt annet en forutsigbare blogg Anonym poster: 9470877d3f752f7adccefd0e7e670362 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2012 #199 Del Skrevet 20. juli 2012 Jeg FATTER ikke hvordan TG kan tro at hun kan lære noen som helst noe om markedsføring. Hun klarer ikke engang se hvordan hun selv framstår, langt mindre argumentere med noen som helst tyngde. Hun påberoper seg sin rett til å ha sterke meninger - og for ALL del, det må hun gjerne ha - men hun driter seg så loddrett ut når hun kaver for å forklare HVORFOR hun har disse meningene. Særlig når hun møter motbør, og saklig kritikk. En kommentar på bloggen hennes sier i en liten avsporing på FF - innlegget, at det faktisk er ganske vanskelig å forstå hva Chills AS egentlig driver med, utfra hjemmesiden deres (TG "selger" firmaet sitt på hvordan andre bedrifter skal ta seg best mulig ut på nettet, og komme informativt ut av det med sine potensielle kunder) Til den kritiske påstanden svarer TG; det er litt av poenget! Jaha? Såehm....... TG sitt firma skal kapre kunder som trenger hjelp til markedsføring via internett, ved selv å framstå som.... utydelige og forvirrende på sin egen hjemmeside? Akkurat.... det er firma jeg ville kjøpt råd fra........eller ikke. Særlig hvis jeg var bittelitt bevandret i sosiale medier fra før, og fått med meg TG sine eskapader på den arenaen.... Anonym poster: f988bb5716be59b8f76be5cf0f5e5797 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aranciata Skrevet 23. juli 2012 #200 Del Skrevet 23. juli 2012 I kommetarfeltet gir hun link til en annen side: http://sosialemedier123.no/. Den har heller ikke mye informasjon, og i tillegg står det: "En produkt fra Chills AS." Trodde kommunikasjonsfolk helst skulle kunne skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg