Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hun selger seg billig. var det ikke noe lignende metode hu brukte for å komme på oprah?

Jo. Kan ikke fatte og begripe at hun faktisk fikk komme.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble nesten litt skremt der, hadde jeg vært tv-vertinne og fått en slik fan-video hadde jeg blitt redd :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indra

For en utrolig flau dame. Merker jeg blir ille berørt av å se videoene hennes og lese i bloggen. Lurer på hvordan barna hennes har det når det stormer rundt henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått gjennom en slide eller hva det heter som hun bruker på foredragene sine.

Og det jeg luerer litt på er hvor mye betaler firmaer for dette? Altså, mye av det hun presenterer er jo direkte feil, mens det andre er intetsigende og uinteressant.

Kanskje hun burde ta seg et par år på universitetet og studere relevante fag e.l. før hun kaller seg ekspert??

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg gått gjennom en slide eller hva det heter som hun bruker på foredragene sine.

Og det jeg luerer litt på er hvor mye betaler firmaer for dette? Altså, mye av det hun presenterer er jo direkte feil, mens det andre er intetsigende og uinteressant.

Kanskje hun burde ta seg et par år på universitetet og studere relevante fag e.l. før hun kaller seg ekspert??

Hvis d var samme slides som jeg så på nå nettopp må jeg si meg enig i at det var labre greier, masse intetsigende svada blandet med selvfølgeligheter. Minner mer om et femteklasseprosjekt enn noe man skal behøve å betale penger for. Lurer egentlig på hva det er meningen at firmaet hennes skal selge, og på hvilken måte de mener de har kompetanse til å kalle seg spesialister på sosiale medier (bortsett fra å ha facebook-profil og ha egen blogg, såklart)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er Trine selv som står for "strategisk rådgiving" for chills as, så er det jo nesten svindel. De eneste som er dumme nok til å benytte seg av det der, må jo være de firmaene som absolutt ikke har peiling på hvilken kompetanse som kreves eller hvem Trine er og hva hun har gjort.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=8JfMQCcOeOM&feature=relmfu

I love your show! I want to come and visit!

I tape it and watch it everyday and I promise to danse at least......HELLO ELLEN!!!! Norway is coming your way!

:haar::flau::flau::flau::flau::flau:

Det er en grunn til at dama ikke er på TV. Det var bare så vidt jeg greide å se dette ferdig.

Åh, kjære vene! :daane:

Så pinlig!

Tror nesten jeg må begynne å lese den bloggen fast altså.

:popcorn:

Endret av loffen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke pointet med bloggen hennes?

De fleste andre blogger dreier seg jo om antrekk, mote, mat osv osv. Men Trine Grung? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hennes blogg handler om henne og alt det hun gjlr i løpet av en dag. I det minste de små delene av dagen som hun tror kan være interessant for andre. Dette er ispedd drittslenging og en god del lol og andre forkortelser.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke pointet med bloggen hennes?

De fleste andre blogger dreier seg jo om antrekk, mote, mat osv osv. Men Trine Grung? :klo:

Jeg tror som Indra; at bloggen hennes går ut på selvdigging.

:jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Armule

Jeg tror som Indra; at bloggen hennes går ut på selvdigging.

:jepp:

Er ikke det poenget med de aller fleste bloggene?

Endret av Cervix
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det poenget med de aller fleste bloggene?

Jo, men jeg har aldri sett at det er så utrolig åpenbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev en del om hva jeg synes om Trine Grung på Fotballfruetråden, og jeg er enig i det meste av det som skrives her. Hun vil ha oppmerksomhet og har lite selvinnsikt, og jeg skjønner ikke at hun skal regnes som en ekspert på sosiale medier!

En annen nevnte her at hennes svar på kommentarer på bloggen får masse minuser. Det komiske er at de får så mange minuser at de ikke kommer opp, det står "Comment score below threshold. Show this comment." Man må altså klikke der for å se Trine Grungs egne kommentarer, fordi de har så mange minuser.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er litt barnslig. Husker jeg så at hun kranglet og skrev spydige kommentarer med en 21åring på Twitter bare fordi denne 21åringen hadde skrevet en twitterkommentar om hvor lei hun var av Trine Grung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele denne tråden, og jeg bare lurer, hvem faen tror den dama at hun egentlig er? Mannen hennes må jo.... dø av skam!?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...