Gå til innhold

Fenomenet Trine Grung

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenk hvor mange sidehenvisninger hun har fått i dag? Jeg skjems, men samtidig klarer jeg ikke holde meg unna :kjefte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå måtte jeg inn og lese litt i den bloggen, og det er morsomt det hun skriver :

Jeg liker å kommunisere med bilder, noe som og gjenspeiles her på bloggen.

Det var jo bilder bare av hennes eget ansikt omtrent! :ler:

Og Trine siden du leser her: TØRR er det motsatte av våt, et adjektiv. TØR er å tore/våge noe, et verb.

;)

Endret av loffen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trine Grung (siden du tydeligvis leser dette):

Jeg har tidligere kommentert på bloggen din med fornavn (pluss min private mailadresse). Jeg var kritisk(til helsehilde), men oppførte meg pent; skrev en saklig kommentar rundt sak og ikke person. Tror faktisk ikke jeg skrev om Hilde eller deg engang, jeg prøvde å bare å forklare og forsvare noe en annen person hadde skrevet fordi du misforsto det helt. Kanskje med vilje, fordi det stilte deg i et bedre lys.

Helt uten grunn(jeg fikk ihvertfall ingen forklaring fra deg) så ble jeg blokkert fra kommentarfeltet ditt. Jeg syns ikke noe om sensurering på blogger eller sensur generelt(med mindre det er rein skjær hets e.l.) og jeg har derfor holdt meg langt unna bloggen din siden den tid. DERFOR skriver jeg her (og grunnen til at jeg er anonym her er av helt andre grunner enn at jeg er feig!!), for mitt inntrykk av deg ble ikke akkurat bedret, og som et internettfenomen så tror jeg du bare må regne med å bli diskutert.

Jeg tar helt avstand fra diskusjoner rundt ditt privatliv(jostein osv), men bloggtrine syns jeg det er greit å diskutere. Det kan på en måte ikke sammenlignes med en vanlig person, bloggtrine er et produkt, som både kan og BURDE diskuteres!

Et lite PS til dette: Hvorfor tar du bare opp den "usaklige" kritikken i bloggen din, og overser glatt det som faktisk er saklig.

For det er faktisk mye kritikkverdig som har skjedd på bloggen din.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg stusser fælt over at en dame som har nettverka seg ihjel og tronet seg selv som sosiale mediers o' store dronning, sletter twitteren sin.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si jeg stusser fælt over at en dame som har nettverka seg ihjel og tronet seg selv som sosiale mediers o' store dronning, sletter twitteren sin.

slæpp åff. hu dukker nok opp igjen. slike som henne som truer med å slutte blogging fordi de ikke takler kritikk. plutselig dukker de opp igjen, for hva ellers skal de gjøre med livet sitt :filer:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

slæpp åff. hu dukker nok opp igjen. slike som henne som truer med å slutte blogging fordi de ikke takler kritikk. plutselig dukker de opp igjen, for hva ellers skal de gjøre med livet sitt :filer:

Være fotballfrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Være fotballfrue?

Ja, men da lever man jo av blogging, da! :klaske:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får sikkert godt betalt for å reklamere for det der Instagramgreiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elihol

Men en ting jeg ikke forstår, er hvor mange som faktisk leser bloggen hennes?

Det er vel vanlig å få mer enn et par kommentarer per innlegg, og i et ganske nytt innlegg var det ingen kommentarer i det hele tatt? :klo:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, noen som fikk med seg saken når Heidi Øksendal gav Beaute passifique en dårlig omtale og TG kom og blandet seg inn i diskusjonen? At en ung jente kunne slakte favorittmerket var jo bare helt forferdelig... Noen ganger klarer det kvinnemennesket å lire av seg de mest utrolig ting og blande seg inn de mest utrolige saker...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lurt på hvorfor Trine Grung og fotballfrue henger sammen, men etter og ha lest litt både her og på bloggen/kommentarfeltet så skjønner jeg hvorfor. De er en helt perfekt match.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg inn og lese litt i den bloggen, og det er morsomt det hun skriver :

Det var jo bilder bare av hennes eget ansikt omtrent! :ler:

Og Trine siden du leser her: TØRR er det motsatte av våt, et adjektiv. TØR er å tore/våge noe, et verb.

;)

Det + bilder hun har copypasted fra diverse steder på nett... Hun fikk jo kommentarer på det for noen innlegg siden, at hun ikke kildelinket, og da sa hun bare "ja, man skal kildelenke, men jeg bruker jo ALDRI å ta bilder i fra google, så dette var en glipp" wtf! Blar du videre på bloggen finner du MASSE bilder hun ikke har tatt selv. Full kontroll over etikken på den bloggen har hun i alle fall ikke.

Men er jo bedre at hun stjeler bilder egentlig. Jeg kommer til å få svekkede sjelsevner dersom jeg ser ENDA et bilde av TG tatt av henne selv med mobil. Det er så flaut! Tror hun at hun er 14 år eller? Helt SYKT at den dama ikke blir avslørt som en med NULL peiling på sosiale medier. Men vi får bare fortsette denne tråden, folkens. Håper fremtidige oppdragsgivere googler henne på forhånd.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er faktisk mulig jeg ikke klarer å leve uten disse produktene. Du kan kjøpe eller lese om de her. De er ufattelig bra!! Noe av det beste jeg har testet faktisk og det sier jeg ikke siden jeg fikk prøve de. Jeg er ikke SÅ dum."

Om de Bp-produktene. Hoho. "jeg er ikke SÅ dum", vel det håper jeg virklig ikke at leserne dine er heller. LOL

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://purpleladida.com/?p=441

Trine Grung som går i krangel med en ung jente på bloggen hennes. Jada, det er jo dette hun er ekspert på. Diskutere seg selv. Hennes sterkeste argument "Du er pyse"

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

http://purpleladida.com/?p=441

Trine Grung som går i krangel med en ung jente på bloggen hennes. Jada, det er jo dette hun er ekspert på. Diskutere seg selv. Hennes sterkeste argument "Du er pyse"

Hetser ungene også ja, hun eier ikke skam i livet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung; regner med du leser dette siden du nå mest sannsynlig mottar en seminarsissistisk googlemail. En ting å google seg selv, men dette grenser mot - ja, hva er ordet jeg leter etter?

Selvopptatthet? Tja, hvorfor ikke? Nettverkshoreriet putter da mer enn nok smør på brødskiva. Paranoia? Ikke usannsynlig. Nok av kritiske røster ute i blogglandia. Må da vel passe på kan du skjønne.

Du er en voksen dame, godt gift, barn. Så langt, så bra.

Med aldring kommer visdom, kunnskap, erfaring. Dessverre ser det ut som at du har hoppet glatt over alt dette. Du tar ikke til deg kritikk, (noe det har blitt ENDEL av oppgjennom kjendisårene dine, flesteparten av den MEGET konstruktiv). Dattra på fem år er bedre på å ta imot kritikk enn det du er. Det er faktum, ikke hersketeknikk eller overdrivelse.

Det er så vanskelig for meg å skjønne at det er så vanskelig for DEG å skjønne at dine metoder og dine velvalgte råd slår helt feil ut. DU har fått råd, mange kloke råd, på hvordan du kunne løst mang en konflikt, mang en krangel. For å opprettholde (forbedre) omdømmet ditt. For let's face it - Trine Grung er mest kjent som hu som slenger dritt om andre. Det er vel ikke akkurat noe å putte på CV'n..

Så bra for deg da, at du har en hel stall med flere seminarsisster som du kan spy ut bloggkunnskapen (?) din til. Du minner meg om Helene Rask med sin glamsquad. Se der, mer du kan putte på CV'n.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mildrid

Jeg liker "om Trine" siden. Først noe radiogreier som hun visstnok var veldig kjent for (sånn bortsett at jeg som var fjortis på den tiden overhode ikke kan huske henne), men så blir det stilt gitt. De siste fem årene er hun kjent for å ha slengt dritt om Elin Tvedt. Eller, ok, det første av de fem årene hadde hun et program med dårlige seertall.

En virkelig kjendis gitt.. :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Folk som blir kjent for ingenting irriterer meg like mye uansett hvem det er -.- De kan ingenting av verdi, og har ikke mye å tilføye samfunnet i form av underholdning eller talent, men allikevel... de er bare der! Og Trine må innrømme at tiden hennes snart er omme, for i forhold til resten av Å-kjendisene her i Norge er hun rett og slett gammel. Hun er seriøst bare 1 år yngre enn moren min (superlol). Det er bare noe ekstremt trist med akkurat det, en voksen dame, en mor, som fremdeles er stuck i fjortisfasen og som til tross for sin ekspertise på sosiale medier får sparken pga. en glipp på akkurat det området.

Det eneste som gjør at hun er kjent nå er pga. attituden og den minimale størrelsen på landet vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste grunnen til at hun er kjent, er fordi hun giftet seg med Jostein Flo, før det visste ingen hvem hun var. Vil tro han er temmelig flau over sin kone innimellom...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trine Grung.. Var det hun som satt på Oprah for noen år tilbake og sa at amerikanske mødre hadde for dårlig kosthold fordi de ga barna for mye "peanutbutter?"

Så sto hun fram i avisa senere og sa at hun hadde ment å si nugatti/sjokoladepålegg men glemte ordet. :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...