AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #1 Del Skrevet 16. mai 2012 På tide vi diskuterer denne dama også? Kjenner ihvertfall at hun irriterer meg grønn!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #2 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes hun er mye verre enn de fleste. Det som spesielt irriterer meg er at hun fullstendig fraskriver seg ansvaret for det "helsehile" har skrevet på bloggen hennes. Hvor hun for eksempel anbefaler både sølvvann og blekemiddel i kostholdet. Det står masse om det på tjomlid sin blogg: http://tjomlid.com/?p=5628 Også det at hun kaller ekspert på sosiale medier, med tanke på at dama fikk sparken fra jobben sin fordi hun ikke kan å bruke sosiale medier på en god måte. For ikke å snakke om diskusjonsstilen hennes som stort sett innebærer blokkering og et sarkastisk "lol, smask <3", når hun ikke klarer å komme med et konstruktivt svar. Jeg kunne skrevet i en evighet, om hvordan hun liksom tar seg av fjortissbloggerne, og latterlige OFFISIELLE bloggawardsen hennes. Få irriterer meg så mye som den dama. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #3 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes det er helt merkelig at hun henger så mye sammen med bloggere som er under halvparten så gamle som henne. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #4 Del Skrevet 16. mai 2012 Dama er ufyselig. Spår skilsmisse mellom henne og Jostein om ikke mange år. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #5 Del Skrevet 16. mai 2012 Dama er ufyselig. Spår skilsmisse mellom henne og Jostein om ikke mange år. Jeg har tenkt i mange år at det er helt uforståelig at det varer. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 16. mai 2012 #6 Del Skrevet 16. mai 2012 Helt enig, dette trenger vi! Enda flere bloggere vi elsker å hate i tråd etter tråd etter tråd her på KG, mens tråd etter tråd blir opprettet for å forsvare vedkommende. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #7 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har tenkt i mange år at det er helt uforståelig at det varer. Jeg trodde J. Flo var en temmelig sympatisk kar. Hva gjør han med Trine Grung egentlig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arlea Skrevet 16. mai 2012 #8 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes retorikken til Tine Grung er helt på bånn. Hun prøver jo selv å fremstå som et forbilde for yngre bloggere og brukere av sosiale medier, samtidig som hun i mine øyne absolutt ikke er det. Hun er veldig flink til å promotere seg selv som en med "bein i nesa" og "en som sier i fra" osv. om ting, men ofte synes jeg rett og slett det bare er drittslenging hun har å komme med, som for eksempel angrepene hennes på Elin Tvedt og Tone Damli. Jeg er også svært uenig i måten hun promoterer enkelte ting på bloggen sin, som "HelseHilde" og diverse alternativgreier. Det er for meg helt greit å være interessert i slike ting, men å bidra med å oppfordre folk til å for eksempel droppe medisinsk behandling for å prøve ut metoder som kanskje har virket på 1-2 personer er uansvarlig. I tillegg er hun veldig dårlig til å argumentere for seg dersom noen kommenterer ved ting hun gjør. Ofte tyr hun til hersketeknikker som henger ut de hun diskuterer med ved å kalle dem "for unge til å skjønne", "gamle og bitre", "sjalu", "janteloven" ect. Og dette er på saklig kritikk, som ikke har vært rettet mot hennes person. I tillegg synes jeg det er veldig merkelig at hun promoterer ulike web/sosiale medier-løsninger samtidig som hun er så dårlig på det selv. Hun mistet jo jobben for å ha hetset noen på bloggen sin, blander sak og person og ikke minst er jo hele bloggen en merkelig blanding av "hva mener Trine om ting" (synsing), "ting som promoterer Trine som person ELLER prosjekter hun jobber med" og "bilder av Trine tatt av Trine selv med mobiltelefon". Hun må jo bare drive på som hun vil, men jeg lurer virkelig på hvem som er villig til å betale for noe sånt? 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #9 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har såvidt sett bloggen hennes, før nå. Men seriøst, 'Oprah og meg'..? Jeezes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katniss Skrevet 16. mai 2012 #10 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg tåler ikke trynet på kjerringa. Jeg bare blir sinna ved å se bilde av henne. Argh. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #11 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg har såvidt sett bloggen hennes, før nå. Men seriøst, 'Oprah og meg'..? Jeezes. Jepp, det var det første jeg reagerte på også. Hun kom jo ikke på Oprah fordi hun er «kjent» i Norge, men fordi hun trakasserte dem i årevis. Hun har aldri vært lat? Nei, det er klart! Man blir ikke en dundre på hundre ved å være lat. Eller, vent. Det er jo akkurat det man blir 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uAnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #12 Del Skrevet 16. mai 2012 hun gir meg frysninger i sjela på den ekle måten. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #13 Del Skrevet 16. mai 2012 Jepp, det var det første jeg reagerte på også. Hun kom jo ikke på Oprah fordi hun er «kjent» i Norge, men fordi hun trakasserte dem i årevis. Hun har aldri vært lat? Nei, det er klart! Man blir ikke en dundre på hundre ved å være lat. Eller, vent. Det er jo akkurat det man blir Seriøst?! Er det sant? Hvordan vet du dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #14 Del Skrevet 16. mai 2012 Seriøst?! Er det sant? Hvordan vet du dette? Hun har sagt det selv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 16. mai 2012 #15 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) Oi. Jeg visste ikke så mye om henne. Nå vet jeg at jeg vil holde meg unna alt som har med henne å gjøre Urge har skumle innholdsstoffer som for eksempel c-vitamin? Hun er ekspert på sosiale medier men skjønner ikke lovverket og reglene til wordpress? Endret 17. mai 2012 av Bond 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #16 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes det er helt merkelig at hun henger så mye sammen med bloggere som er under halvparten så gamle som henne. tror de utrolig nok er ansatt hos det firmaet hennes 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 16. mai 2012 #17 Del Skrevet 16. mai 2012 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #18 Del Skrevet 16. mai 2012 var det ikke en norsk jente fra gjøvik eller noe som var på oprah også? hun er vel ikke den eneste slik som hun hevder ? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #19 Del Skrevet 16. mai 2012 hun nora foss al-ettellerannet sang vel på Oprah for et par år siden. ? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Skrevet 16. mai 2012 #20 Del Skrevet 16. mai 2012 ja nemlig?! hvorfor skriver hun da at hun er det ENESTE nordmann som har vært gjest på Oprah...... ta deg en bolle Trine Grung 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg