AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Jeg sliter så forferdelig mye med å skille hvem som er snill og god, og hvem som bare later som for å få seg noe! Jeg trodde at jeg hadde møtt en kjempeherlig mann nå, falt helt pladask for hele skapningen, og han sa alt jeg ville høre.. Men så, selvsagt etter sex så bare sluttet han å være den han var, for å si det sånn.. Han ble plutselig helt merkelig, og har mer eller mindre sluttet å snakke til meg... Jeg var skeptisk i utgangspunktet til å ha noe slags kontakt med denne mannen pga det virket som om han ville veldig mye mer enn jeg på det punktet. Nå ble jo dette helt snudd, putselig vil ikke han snakke med meg, og jeg bare lengter etter å snakke med han! Når skal jeg lære? Og hva skal jeg se opp for? Og ikke minst, hvordan kan jeg være en "keeper", og ikke bare en til bruk og kast? Takker på forhånd for svar Anonymous poster hash: 0463e...ee8
brillesmurf Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Kanskje han er bare en drittsekk/player som ikke vil mer en bare sex. Være snill med deg til han har fått det han var ut på. Hvordan du kan være en keeper er å treffe riktig mann som ser på deg som en menneske med verdi.
Gjest Juan Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Trist å høre! Slike menn skulle hatt en god omgang juling etter min mening. Selv om jeg har hatt min andel eventyr har jeg aldri ført noen bak lyset på en slik måte og om noe er jeg ekstra varsom etter at jeg har ligget med en kvinne. Har ikke så mange gode råd å gi enn at du kanskje bør heve standarden litt for hva slags menn du slipper inn i livet ditt. Kanskje har du også bare vært veldig uheldig. Lykke til. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Hvor lenge hadde dere datet da? Dvs. hvor mange dater og over hvor lang tid? Det enkleste rådet er også det beste - handlinger teller mer enn ord. Om han ikke sier hva han tenker, så vil han vise det. Det som teller er de konkrete initiativene gjort for å bli godt kjent med deg, inkludere deg i sitt liv og vise at du er en prioritering. Anonymous poster hash: d9708...dac
SonnyCrockett Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Jeg føler det er sånn det har blitt, jeg. Jenter er blitt bruk og kast, det samme har gutter. Synd å si det, men det er sånn veldig, veldig mange tenker om dagen. Selv er jeg singel og er egentlig ganske lei hvor "rett på sak" det går om dagen. Fra begges side, selvfølgelig. Det har blitt sånn her: Møtes første gang, ser film, har sex. Og etter det kanskje man ikke sees igjen. Fra min side har det blitt nesten som å ha et ONS på kveldstid i edru tilstand. Og de jentene som er med på det, er kanskje ikke de man ser på som en keeper. Det jeg mener definerer en bra jente (aka keeper), er en som; ikke har sex på første date krever at de første datene skal være noe mer enn bare sofakos og film (eks han inviterer på middag ute. Da vet du at han ikke bullshitter) ikke snakker noe særlig om sex (vis at det ikke er noe du har med hvem som helst) er litt hard to get og lar det gå litt tid mellom hver gang man møtes Du kan jo være litt ekstra obs på sånne ting hvis du har møtt fyren på tinder. Tror det handler mye om hvordan signaler man sender ut fra starten av. Han må skjønne at du ikke løper rundt og vifter med fitta for at han skal respektere deg nok til å ikke bare ville bruke deg for sex. Sikkert et kjipt og surt innlegg, men nå sier jeg rett ut det det jevnlig snakkes om blandt gutta på vors og andre steder. Kan hende det kan hjelpe deg! 7
Andersg Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Dette kan kanskje være litt hardt å høre. men mulig du sikter for høyt hos menn, og de mennene vet at de muligens er en liga over deg og de kan tvinne deg mellom fingrene sine. Hvertfall slik som jeg ser noen folk, ser jeg en person som kler seg ut som en douchebag er han sikkert en også.
guttemann Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Jeg føler det er sånn det har blitt, jeg. Jenter er blitt bruk og kast, det samme har gutter. Synd å si det, men det er sånn veldig, veldig mange tenker om dagen. Selv er jeg singel og er egentlig ganske lei hvor "rett på sak" det går om dagen. Fra begges side, selvfølgelig. Det har blitt sånn her: Møtes første gang, ser film, har sex. Og etter det kanskje man ikke sees igjen. Fra min side har det blitt nesten som å ha et ONS på kveldstid i edru tilstand. Og de jentene som er med på det, er kanskje ikke de man ser på som en keeper. Det jeg mener definerer en bra jente (aka keeper), er en som; ikke har sex på første date krever at de første datene skal være noe mer enn bare sofakos og film (eks han inviterer på middag ute. Da vet du at han ikke bullshitter) ikke snakker noe særlig om sex (vis at det ikke er noe du har med hvem som helst) er litt hard to get og lar det gå litt tid mellom hver gang man møtes Du kan jo være litt ekstra obs på sånne ting hvis du har møtt fyren på tinder. Tror det handler mye om hvordan signaler man sender ut fra starten av. Han må skjønne at du ikke løper rundt og vifter med fitta for at han skal respektere deg nok til å ikke bare ville bruke deg for sex. Sikkert et kjipt og surt innlegg, men nå sier jeg rett ut det det jevnlig snakkes om blandt gutta på vors og andre steder. Kan hende det kan hjelpe deg!Nå vet jeg ikke hvem du fester med, men en dame som "krever" middagsdater ute er noen de fleste menn jeg kjenner ønsker til lykke med et fremtidig liv som golddigger eller slitsomt krevende frueintimmer. Ellers tror jeg ikke det er så vanlig å forandre seg så fort man har hatt sex. Med mindre man er veldig opptatt av hakk i sengestolpen er det jo veldig merkelig også. Sexen blir jo vanligvis bedre etterhvert. 2
jomann Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 (endret) og han sa alt jeg ville høre.. Anonymous poster hash: 0463e...ee8 Dette gjør stort sett de fleste menn - uavhengig av om de vil gifte seg med deg eller ha en ONS. Det er sånn vi er (og dere er mot oss). Men jeg må skuffe deg hvis du tror det finnes en guide på hvordan en "keeper" ser ut (eller oppfører seg fra dag 1). Å lære mennesker å kjenne er noe du må lære over tid. Noen av oss finner ut at enkelte ikke er en "keeper" allerede ved førsteinntrykket, mens andre rett og slett går på samme smellen gang etter gang. Og da mener jeg ikke at man kan se på klærne eller gangen til folk om de er en "keeper" - som for eksempel at en mann med langt hår og sorte klær gjerne hører på rock. "Keeperne" kommer i alle størrelser, fasonger og kleskoder. Edit: og en "keeper" for meg kan være en taper for deg. Det er mao subjektivt. Endret 20. juli 2015 av jomann
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Jeg sliter så forferdelig mye med å skille hvem som er snill og god, og hvem som bare later som for å få seg noe! Jeg trodde at jeg hadde møtt en kjempeherlig mann nå, falt helt pladask for hele skapningen, og han sa alt jeg ville høre.. Men så, selvsagt etter sex så bare sluttet han å være den han var, for å si det sånn.. Han ble plutselig helt merkelig, og har mer eller mindre sluttet å snakke til meg... Jeg var skeptisk i utgangspunktet til å ha noe slags kontakt med denne mannen pga det virket som om han ville veldig mye mer enn jeg på det punktet. Nå ble jo dette helt snudd, putselig vil ikke han snakke med meg, og jeg bare lengter etter å snakke med han! Når skal jeg lære? Og hva skal jeg se opp for? Og ikke minst, hvordan kan jeg være en "keeper", og ikke bare en til bruk og kast? Takker på forhånd for svar Anonymous poster hash: 0463e...ee8 Bæbu bæbu bæbu alarmen går. Nøkkelord: manipulasjon.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #10 Skrevet 22. juli 2015 Ts her. Takk for alle svarene, altså! Jeg skjønner det ikke helt, jeg forstår han leker med meg, og han gjør det bra. Det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg gidder når jeg vèt hva han styrer med. Han er helt care til vanlig, men jeg får et par telefoner om dagen hvor han snakker som om alt er normalt. Og jeg liker virkelig å snakke med han, vi har en lett og leken tone, og kan prate om det meste. Han er en veldig oppegående herre, men jeg skjønner ikke hva som liksom er galt med meg siden han bare vil ha meg "på siden". Jeg skal ta alle rådene til meg, og jeg skjønner at jeg nok var alt for kjapp til å "jump the gun", her. Men jeg innser jo også at han selv ikke er noen keeper sånn som han holder på. I fare for å høres ut som en komplett idiot som er høy på seg selv, så er han ikke i noen liga høyere enn meg. Vi ligger likt både når det kommer til det akademiske og når det kommer til utseende, vil jeg si i alle fall. Jeg har ingen spesiell type menn jeg sikter etter, men jeg vet at jeg hadde ikke falt for denne karen helt uten videre. I denne sammenhengen så er det nok det intellektuelle, og alt han sier som har fått meg til å falle litt sånn halvveis.... Skal prøve å unngå dette til neste gang i allefall. Men jeg vet ikke om jeg skal slutte å svare når han ringer, og om jeg ikke skal oppsøke han ute o.l? Vi henger jo mye i samme omgangskrets, og jeg kjenner blant annet brødrene hans godt, så det vil være vanskelig å ikke møte på han. Han har blitt så forferdelig vanskelig å lese i det siste, når vi snakker sammen på telefonen virker det som han vil noe mer. Typ "du må begynne å ringe meg oftere, det er alltid jeg som ringer!" og "Jeg elsker å snakke med deg, skulle ønske du var her". Men når det kommer til kontakt ellers så virker han helt uinteressert, gidder ikke svare osv. Så jeg vet ikke hvor jeg har han lengre, og tørr derfor ikke gå inn med verken armer eller bein. Anonymous poster hash: 0463e...ee8 Anonymous poster hash: 0463e...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #11 Skrevet 22. juli 2015 Hard to get er det enkleste, og eldste trikset i boket. DU snur spillet så fort du slutter å ta telefonen når han ringer. Svarer på meldingen ved lunsjtider dagen etter at han sendte den, viser at jobb og evnt. skole kommer først, så han - hvis han er heldig.. Så fort du lar han ta kontrollen, er det han som spiller deg rundt som brikke i sitt spill. Anonymous poster hash: d353e...4da 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #12 Skrevet 22. juli 2015 Hard to get er det enkleste, og eldste trikset i boket. DU snur spillet så fort du slutter å ta telefonen når han ringer. Svarer på meldingen ved lunsjtider dagen etter at han sendte den, viser at jobb og evnt. skole kommer først, så han - hvis han er heldig.. Så fort du lar han ta kontrollen, er det han som spiller deg rundt som brikke i sitt spill. Anonymous poster hash: d353e...4da Dette skal jeg begynne å gjøre, selv om jeg faktisk har mine tvil på at det blir å utgjøre noen forskjell med denne mannen. Jeg tror han vet han er full pakke, og dermed ikke gidder å legge inn noen innsats. Tar meg rett og slett for gitt. Slutter han å ringe så er det vel intet tap uansett. ts Anonymous poster hash: 0463e...ee8
SonnyCrockett Skrevet 22. juli 2015 #13 Skrevet 22. juli 2015 Nå vet jeg ikke hvem du fester med, men en dame som "krever" middagsdater ute er noen de fleste menn jeg kjenner ønsker til lykke med et fremtidig liv som golddigger eller slitsomt krevende frueintimmer. Ellers tror jeg ikke det er så vanlig å forandre seg så fort man har hatt sex. Med mindre man er veldig opptatt av hakk i sengestolpen er det jo veldig merkelig også. Sexen blir jo vanligvis bedre etterhvert. Det handler om hvordan signaler man sender ut, er poenget mitt. Jeg mener ikke at jenta skal kreve middagsdate, men at hun kan holde seg for god for å gå på filmkos-i-sofaen-date første gangen, rettet mot TS og hennes problemstilling Da, etter min mening, sender hun ut signaler om at hun er litt mer hard to get, og at hun vil bli bedre kjent før hun tar ferden ned i boksern din. Ja, jeg setter det litt på spissen her nå, men allikevel er det nokså sant. Invitasjon til filmkveld på første date = "Deg hadde jeg pult, og du er sikkert hyggelig også (men det er ikke så farlig). Vil du komme til meg, prate litt, late som vi ser på film i 2 timer og så pule etterpå?" Invitasjon til middag (kaffe/tur i skogen o.l) = "Du virker som en jente jeg vil bli bedre kjent med, og jeg vil vise deg at jeg ikke nødvendigvis er ute etter fitta di første gang vi møtes. Du virker som en jente det er verdt å bli kjent med, og du fortjener å få en følelse av å bli satt ordentlig pris på på vår første date" 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #14 Skrevet 22. juli 2015 Jeg synes ikke du skal gi han noen sjanser uansett, for han er som han er. Du må i alle fall slutte å ta telefonen når han ringer! Han har jo latt være å svare deg når du foreslår å gjøre noe. Ha litt verdighet, dame. Anonymous poster hash: c1ddb...1f4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #15 Skrevet 22. juli 2015 Treffes dere eller snakker dere bare på tlf? Anonymous poster hash: d9708...dac 1
guttemann Skrevet 22. juli 2015 #16 Skrevet 22. juli 2015 Det handler om hvordan signaler man sender ut, er poenget mitt. Jeg mener ikke at jenta skal kreve middagsdate, men at hun kan holde seg for god for å gå på filmkos-i-sofaen-date første gangen, rettet mot TS og hennes problemstilling Da, etter min mening, sender hun ut signaler om at hun er litt mer hard to get, og at hun vil bli bedre kjent før hun tar ferden ned i boksern din. Ja, jeg setter det litt på spissen her nå, men allikevel er det nokså sant. Invitasjon til filmkveld på første date = "Deg hadde jeg pult, og du er sikkert hyggelig også (men det er ikke så farlig). Vil du komme til meg, prate litt, late som vi ser på film i 2 timer og så pule etterpå?" Invitasjon til middag (kaffe/tur i skogen o.l) = "Du virker som en jente jeg vil bli bedre kjent med, og jeg vil vise deg at jeg ikke nødvendigvis er ute etter fitta di første gang vi møtes. Du virker som en jente det er verdt å bli kjent med, og du fortjener å få en følelse av å bli satt ordentlig pris på på vår første date" At filmdate første gang ikke nødvendigvis sender ut riktige signaler er jeg enig i.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #17 Skrevet 22. juli 2015 Treffes dere eller snakker dere bare på tlf? Anonymous poster hash: d9708...dac Det har vært såppas merkelig at vi har ikke møttes etter vi hadde sex. Planene var vel date neste uke, men jeg vet ikke helt ang den altså.. TS Anonymous poster hash: 0463e...ee8
Mr_Kindle Skrevet 22. juli 2015 #18 Skrevet 22. juli 2015 Det er umulig å vite, men kanskje en som opprinnelig ikke har noe baktanker kanskje vil være mindre "på"? En som kun er ute etter å utnytte vil jo ikke nå målet sitt om han ikke hele tiden er mer "på".
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #19 Skrevet 22. juli 2015 Det er umulig å vite, men kanskje en som opprinnelig ikke har noe baktanker kanskje vil være mindre "på"? En som kun er ute etter å utnytte vil jo ikke nå målet sitt om han ikke hele tiden er mer "på". Vet du, dette var min opprinnelige tanke. Men jeg føler det er naivt å tenke som jeg gjorde til å begynne med. Det virker dog mer og mer som om han er usikker og litt redd for å kjøre på 100%. Men det synes jeg bare er teit, jeg er jo hyggelig, og hadde jeg ikke likt han så hadde jeg ikke fortsatt å snakke med han heller. Så jeg er litt i villrede akkurat nå. Anonymous poster hash: 0463e...ee8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #20 Skrevet 22. juli 2015 Det var forresten TS over her. Jeg vet jo at han vet at jeg er en ærlig sjel, og sier ting som de er. Jeg ville ikke løyet for han for å holde han på gress, og dette vet han jo... Anonymous poster hash: 0463e...ee8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå