Gå til innhold

dressing for de som ikke liker dressing? tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske kresen når det kommer til dressing. Jeg liker ikke hvitløksdressing eller rømmedressing, MEN jeg liker hvitløk og rømmedressing, fra et bestemt merke. Men de er ikke i butikken lengre, har spurt flere steder. 

Det jeg hater mest med dressing, er sennepsmaken. Ja, det ER sennepsfrø i de fleste dressingene, jeg har enda ikke funnet en som er helt uten sennepsfrø. 

Har allerede hatt den krangelen med foreldrene mine. De mener jeg bare innbiller meg det, men det ER sennepsfrø i dressing, ergo så er det smak av sennep, og det takler jeg ikke. Bare lukten av ren sennep får meg til å spy. 

Vet du om en god dressing, som er av hvitløk og rømme, som har en god smak (uten hint av sennep!).?

Anonymous poster hash: d1ca6...3aa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske kresen når det kommer til dressing. Jeg liker ikke hvitløksdressing eller rømmedressing, MEN jeg liker hvitløk og rømmedressing, fra et bestemt merke. Men de er ikke i butikken lengre, har spurt flere steder.

Det jeg hater mest med dressing, er sennepsmaken. Ja, det ER sennepsfrø i de fleste dressingene, jeg har enda ikke funnet en som er helt uten sennepsfrø.

Har allerede hatt den krangelen med foreldrene mine. De mener jeg bare innbiller meg det, men det ER sennepsfrø i dressing, ergo så er det smak av sennep, og det takler jeg ikke. Bare lukten av ren sennep får meg til å spy.

Vet du om en god dressing, som er av hvitløk og rømme, som har en god smak (uten hint av sennep!).?

Bjerke har en som heter hvitløk og rømmedressing. Hvis det er den typen du ser etter så kjøpte jeg den på Meny i forrige uke. Den er veldig god, hvis ikke det er den du tenkte på er den verdt å prøve 😊

Anonymous poster hash: 1fb3e...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Friskpresset sitron/vineddik/balsamico og kaldpresset olivenolje i forholdet 1:3, salt og pepper.

Anonymous poster hash: 144ec...67d
  • Liker 1
Skrevet

Friskpresset sitron/vineddik/balsamico og kaldpresset olivenolje i forholdet 1:3, salt og pepper.

Anonymous poster hash: 144ec...67d

Jeg forsto det slik at TS ville ha en hvit dressing, men det skader jo ikke å kunne lage en klassisk vinaigrette. Den kan man også smakssette slik man vil med hvitløk, urter, honning, sennep

Skrevet

Jeg har aldri likt noen typer dressing, så jeg foretrekker litt olivenolje, sitron, salt og pepper

på salaten min. Bedre og sunnere :)

Skrevet

De greiene på flaske er ikke god i det hele tatt. I hvert fall ikke Thousand Island dressing. Burger dressing o.l smaker jo akkurat likt også... 

Bruk ren rømme. Evt. lag vinaigrette. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bjerke har en som heter hvitløk og rømmedressing. Hvis det er den typen du ser etter så kjøpte jeg den på Meny i forrige uke. Den er veldig god, hvis ikke det er den du tenkte på er den verdt å prøve

Anonymous poster hash: 1fb3e...fbc

Det er faktisk den jeg liker. Men, nærbutikkene her har sluttet å ta inn fra de. For de er trege med å levere, leverer feil mengde og er umulig å få kontakt med. Så Meny butikkene her i byen har sluttet å ta inn varer fra Bjerke, for de er et useriøst firma. 

Bjerke er også et lite firma som kommer personlig å leverer varer. Altså, de bruker sine egne folk til å levere varer. Det å bestille varer er umulig, for DE bestemmer når de kommer med varer og hvor mye de leverer. De orket ikke mer av det tullet, for de var upålitelig og useriøs. 

Var innom 4 Meny butikker.

Spurte på alle butikkene, og han ene var så snill å forklare hva som skjer. Forklarte i detalj. Så spurte jeg hos de andre om de også hadde droppet Bjerke, og de sa ja. Så de kommer ikke til å ta inn mer varer fra de! 

Den dressingen er den eneste jeg liker. Den har så å si ingen sennepsmak! 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Google dressing til -mat- og du vil få mange resultat. Dersom du vil ha en viss ingridens googler du dressing -ingridiens-. Om du vil ha enda flere søk kan du google på engelsk.

Anonymous poster hash: be16c...7b8
Skrevet

Lag dressingen selv. All ferdig dressing smaker død og fordervelse :O

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...