AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Men føler kanskje at det ikke er så greit å vise slikt åpenlyst for en kollega da det kan bli veldig ubehagelig for fyren selvsagt. Jeg vet selv hvordan det er når en mann åpenlyst flørter med meg og jeg ikke liker han tilbake, så jeg vil jo ikke utsette noen andre for det samme. Har pratet med han om helt normale ting, men han er utrolig sjenert så han tør ikke si så mye til meg. Han sier heller aldri noe til noen andre heller. Det eneste jeg merker er at han smiler til meg og spør meg gjerne om forskjellige ting i stedet for å spørre andre, selv om jeg ikke er den med mest erfaring i jobben. Men jeg lurer på om det er mulig å vise at jeg er interessert? Det er så vanskelig.. Jeg pleier jo normalt sett å være utrolig direkte med menn, så jeg kan ikke dette her. Anonymous poster hash: da2bb...fdb
Okapi Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Er jo nettopp i sånne situasjoner du må være utrolig direkte. Frem og tilbake med hinting og grubling i lange tider kommer bare til å stresse arbeidsmiljøet. Spør rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå