Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg smårettskinke. http://www.gilde.no/globalassets/produktbilder/smarettskinke-200g-enh

Men... er det billigere og kjøpe noe som den på bildet, eller fra pasta-baren i butikken? Jeg er dårlig i matte, og klarer ikke å regne ut hekto eller hva det nå står på plakaten ved pastabaren 

Anonymous poster hash: 93d30...57a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp skinka, du. Gi faen i hva den koster.

Anonymous poster hash: 03bf2...fe8
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp skinka, du. Gi faen i hva den koster.

Anonymous poster hash: 03bf2...fe8

lett for deg å si. har 50 kr på konton. 

ts

Skrevet

Da må du jo bare se på kilo prisen på skinken og kiloprisen i salatbaren...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

lett for deg å si. har 50 kr på konton. 

ts

Da finnes det mange andre alternativer til rimeligere mat :)

Anonymous poster hash: 5c94e...f93

• Liker 2
Skrevet

Hvis noen som er gode i matte skal regne det ut, så må du oppgi pris på skinkepakken og hektopris i salatbaren :)

Eller bare se på kiloprisen!

Tipper det billigste er å kjøpe en boks bogskinke og skjære den opp jeg, hvis du virkelig er blakk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, ja jeg er blakk. MEN jeg har alt jeg trenger av mat i 2-3 uker. Men, jeg glemte å kjøpe skinke... og tenker en slik pakke er nok til 2-3 måltider... 

ts

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å kjøpe meg smårettskinke. http://www.gilde.no/globalassets/produktbilder/smarettskinke-200g-enh

Men... er det billigere og kjøpe noe som den på bildet, eller fra pasta-baren i butikken? Jeg er dårlig i matte, og klarer ikke å regne ut hekto eller hva det nå står på plakaten ved pastabaren 

Det er ikke skinke det der. Selv om det står på pakken. Er ikke mat i det hele tatt

Anonymous poster hash: 31527...05e

AnonymBruker
Skrevet

45 kr for en pakke med oppskåret skinke fra gilde.  :sjokkert:

Sto ikke noe pris på salatbaren, og skinken oppi der var blandet med mye gørr, ikke rent i det hele tatt. Og det så tørr ut. 

38kr for bogkinke, 37kr for kylling (samme som den for 38kr)... og 21 kr for picnic skinke, tror den kanskje er litt salt, men får duge. husker ikke om det er bog eller picnic som er veldig salt, mange år siden sist jeg spiste det :P 

ts

Skrevet

Billigere å kjøpte kokt skinke pålegg og strimle opp :) kjøper du rema 1000 sitt eget får du en kilo for under 100kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...