Gå til innhold

Hva er viktigst? Utseende eller personlighet?

25 stemmer

1. 1. Hva er viktigst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymous poster hash: d7130...cc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personligheten er det som er viktigst til slutt, men ganske kjedelig å være sammen med noen man ikke tiltrekkes av 

Anonymous poster hash: b78d5...a91
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på om det har med Det Kristet Utseende å gjøre...

Anonymous poster hash: b8499...5f3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt mener hocane at utseende er viktigst... 

Dersom du lager en anonym avstemming får du nok flere svar, TS. 

Anonymous poster hash: fb898...80e
  • Liker 2
Skrevet

jo yngre man er, jo mer vektlegger man utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jo yngre man er, jo mer vektlegger man utseende.

Ikke nødvendigvis, men det hører vel med til unntakene av regelen. 

• Liker 2
Gjest Universe
Skrevet (endret)

Personligheten så klart. Ikke noe vits i å ha et pent ytre hvis man er en drittsekk. Det gjør at utseendet visner i mine øyner. Den sexy og deilige ser plutselig ut som djevelen selv, og han er ikke akkurat sexy. Han er stygg som et troll. Så da blir drittsekker også stygge som troll.

Et snilt og godt mennesker blir bare deiligere og deiligere, men så klart er det viktig at folk tar vare på seg selv.

Endret av Universe
Skrevet

Jeg kunne like lite hatt et forhold til en 'Perfect 10' med en dårlig personlighet som jeg kunne hatt et forhold til en uattraktiv kvinne med en bra personlighet.

Selv om jeg ikke er så veldig glad i å rangere kvinner har jeg vært forelsket i jenter som kanskje ville vært 7-8 på skalaen fordi de har hatt en veldig kul personlighet og jeg rett og slett har likt de veldig godt. Men generelt sett går jeg for øverste hylle og opplever at det finnes svært vakre kvinner som også har gode og interessante personligheter.

:)

Skrevet

Det er vanskelig å svare på da det er relative begreper og begge er viktige. Hun må mer eller mindre være noen jeg er fysisk tiltrukket til og som jeg kan trives sammen med. 

AnonymBruker
Skrevet

Folkens; det ER mulig å innrømme at utseende er viktig, man skal tross alt ha en fysisk tiltrekning med den personen man er sammen med. Og den fysiske tiltrekningen er like viktig som det å ha en bra personlighet.

Anonymous poster hash: a2312...746
  • Liker 1
Skrevet

Personlighet uten tvil.

• Liker 2
Skrevet

Folkens; det ER mulig å innrømme at utseende er viktig, man skal tross alt ha en fysisk tiltrekning med den personen man er sammen med. Og den fysiske tiltrekningen er like viktig som det å ha en bra personlighet.

DEN FYSISKE TILTREKKELSEN KAN OPPSTÅ NÅR MAN KOMMER GODT OVERENS MED EN PERSON. JA, DET KAN FAKTISK SKJE :O

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DEN FYSISKE TILTREKKELSEN KAN OPPSTÅ NÅR MAN KOMMER GODT OVERENS MED EN PERSON. JA, DET KAN FAKTISK SKJE :O

Ja, har aldri nektet for det heller? 

Poenget er at det MÅ være en fysisk tiltrekning her for at noe skal fungere. Om den kommer på 1.date, eller etter 6 mnd med dating er ikke så viktig; poenget er at når du først er i et forhold med en person, så skal du synes at den personen er attraktiv for DEG. 

Derfor sier jeg at vi kan ikke si at utseendet ikke spiller noen rolle, hvis vi snakker generelt. Du må jo like det ansiktet du våkner opp til hver morgen.

Hvis vi snakker om tidlig datingfasen så kan vi si at vi alle legger forskjellig vekt på utseende/personlighet, men det som vi legger merke til først er utseendet. Deretter kommer jobben med å finne ut om personen har en bra personlighet i tillegg til et utsende vi selv liker.

Poenget, alt i alt, at man kan ikke drite 100% i utseende,likedan som at man ikke kan drite 100%i personligheten. Begge må være tilstede, og man må finne en god balanse; en fyr/dame som DU finner tiltrekkende, i tillegg til å ha en bra personlighet og andre egenskaper som DU vektlegger mest i en partner.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For min del synes jeg det er litt som å svare på hva som er viktigst, hjerte eller lunger? Begge deler må være på plass, men hvis noen har en super personlighet er det lettere å fire på kravene til utseende, og vice versa.

Når vi faller for noen, blir vi gjerne midlertidig blind av kjærlighet, og når vi får tilbake synet ser vi at personen og personligheten ikke var like fortreffelig som vi først antok. Så en blendende vakker kropp kan tenne en gnist som fører til forelskelse, som fører til skjønnmaling, så jeg tror de fleste har lettere å falle for en pen kropp enn et vakkert sinn.

Anonymous poster hash: 96811...43d

Skrevet

Hva med en god, gammeldags, jatakk begge deler?

Dette!

Som andre har påpekt er det nesten umulig å velge, fordi de to henger så tett sammen. En "kjekkas" med crappy personlighet er like lite å stå etter som et "troll" med awesome personlighet i mine øyne. Man må jo like personen man er sammen med, både utseende og personlighet.

Skrevet

Hva med en god, gammeldags, jatakk begge deler?

For da har vi ingenting å diskutere

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Leser du ikke spørsmålet? Spørsmålet dreier seg vitterlig om hva som er viktigst, og her håper jeg de aller fleste svarer personlighet. Fysisk tiltrekning kan gjerne komme av ens personlighet.  

Skrevet

Personlighet, helt klart

AnonymBruker
Skrevet

Leser du ikke spørsmålet? Spørsmålet dreier seg vitterlig om hva som er viktigst, og her håper jeg de aller fleste svarer personlighet. Fysisk tiltrekning kan gjerne komme av ens personlighet.   Anonymous poster hash: fb898...80e

Jeg tror det oftere er sant for kvinner enn menn. Jeg tror det er en del kvinner som synes Stephen Hawking er mer tiltrekkende enn Peter André. Men få menn som synes en kvinneskikkelse i en 'Stephen Hawking'-kropp kan være mer tiltrekkende enn Paris Hilton. Jeg tror mange menn synes utseende betyr uendelig mye mer enn resten.

Anonymous poster hash: 96811...43d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...