Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Del Skrevet 8. september 2004 Hei, jeg har fått noen fluer i huset mitt som jeg ikke blir kvitt, de legger fra seg larver og noe som ligner spindelsvevtråder i melposer, blant mandler, linser o.l. Jeg beskytter alt veldig godt nå og tror gang på gang at jeg er kvitt dem, men de er her enda og stressnervene mine bak i nakken er ganske stive! De er gråbrune og ganske smale. De er på badet mitt (?) og på kjøkkenet. De er aldri mange, bare en eller to og det er veldig lett å "ta" dem, de flyr ikke sin vei som andre fluer gjør så jeg kverker nok en eller to i døgnet. Har prøvd det meste nå, vasker og beskytter all mat men de formerer seg tydeligvis et eller annet sted. Har hørt at det fins luktemiddel man kan bruke mot fluer, noen som vet noe om det? Vet dere hvilke fluer dette her er??? HJÆLP!! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 8. september 2004 #2 Del Skrevet 8. september 2004 Aner ikke hvilke fluer det kan være. Vi har noe som heter Kvitt (tror jeg) som dreper fluer hos oss. Det er små avlange klistremerker som festes på vinduene. Fungerer veldig bra. Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. september 2004 #3 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg er stadig plaget av fluer i forskjellige potteplanter, de blir man kvitt med å spraye på dem med vann med salmiakk i... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 8. september 2004 #4 Del Skrevet 8. september 2004 Kjøp bokser til mel, sukker og annet som kan puttes i bokser i stedet for papirposer. Vask skapet godt. Sjekk under komfyr og bak kjøleskap.. De trives ofte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå