1Høstjenta Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Hei, minien min nærmer seg 4 mnd og eg ser behovet for å gå til innkjøp av lekematte med plass til meg på også. Kjenner at det å ligge direkte på gulvet ikke er noe godt for rygg og knær. Er det noen som har noen anbefalinger? Såg litt på denne: http://www.xxl.no/trening-helse/fitness/treningsmatter/x-erfit-fitness-mat-stor-treningsmatte/p/1044097_1_style noen som har erfarig med den?
KvinneguidenBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Anbefaler "puslespill"-matte med tall fra f.eks Nille. Ca 180 kr da jeg kjøpte for noen år siden. Slitesterk, tyggevennlig, lett å rengjøre, og kan bygges med når Mini er litt større. 1
1Høstjenta Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2015 Anbefaler "puslespill"-matte med tall fra f.eks Nille. Ca 180 kr da jeg kjøpte for noen år siden. Slitesterk, tyggevennlig, lett å rengjøre, og kan bygges med når Mini er litt større. Åh, det høres bra ut, da får eg sjekke Nille. Håper de selger det enda
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Anbefaler "puslespill"-matte med tall fra f.eks Nille. Ca 180 kr da jeg kjøpte for noen år siden. Slitesterk, tyggevennlig, lett å rengjøre, og kan bygges med når Mini er litt større. Denne anbefaler jeg også. Vår jente bruker den ennå når hun leker på gulvet, og hun er snart 5. Både å sitte på og å pusle/bygge med. Nå har hun begynt å hoppe paradis i barnehagen, og denne kan bygges slik også. Vi har 4 sånne matter da, så den blir ganske stor når alt settes sammen. Anonymous poster hash: b600b...1fb
Christina82 Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Den på Nille er kjempefin:) kan kjøpe to eller flere om du vil ha den større, man pusler den sammen selv:) 1
1Høstjenta Skrevet 30. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2015 Takk for tips folkens, kjøpte Nille sin matte, er fornøyd med valget 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå