HedvigR Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Plutselig har jeg endt opp med uendelig mengde av slike carbonaraposer fra Knorr i skapet, og vet ikke helt hva jeg skal finne på med dem. Jeg spiser ikke så mye pasta lengre, så lurte på om noen har et lurt forslag til hva jeg kan bruke dem til? Jeg vet jo selvfølgelig at jeg rett og slett kan ha sausen på absolutt hva jeg vil av kjøtt f.eks., men kanskje noen har noen spesifikke forslag som de vet smaker ekstra godt. Ps. Vær så snill og ikke ta opp kampen om posesauser vs. ekte vare her da Vil ikke kaste posene jeg har bare fordi jeg kan lage bedre selv. Endret 20. juli 2015 av HedvigR
FrittgåendeBurugle Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Tror det kan være godt over ostesteaklets. Har ikke prøvd, men høres godt ut i hodet mitt:-)
Okapi Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Er ikke sånt stort egg, melk og pepper? Ikke den mest kompliserte sausen, altså. Lag omelett eller noe sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Bruk den som saus i grateng Anonymous poster hash: 3b3c5...499 1
HedvigR Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2015 (endret) varm dipp til nachos? Der hørtes faktisk veldig godt ut, lurt tenkt! :D Takk til de andre forslagene og, skal bli greit å få brukt det opp. Det blir nok veldig bra i grateng og ja, får slå til med en del restegratenger fremover. Er ikke sånt stort egg, melk og pepper? Ikke den mest kompliserte sausen, altså. Lag omelett eller noe sånt. Vet ikke helt om det funker med posesausen, den er jo laget på litt "juksevis", så antagelig ikke så mye egg i, men en del melke/fløtepulver og greier, så vet ikke om jeg kan basere en omelett på den. Kan jo prøve, har jo så mye Endret 20. juli 2015 av HedvigR
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #7 Skrevet 21. juli 2015 Jeg syns det er godt med blomkål i carbonarasaus kan spises alene eller som tilbehør. Anonymous poster hash: 7e0af...545
HedvigR Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 21. juli 2015 Å nam, det høres kjempegodt ut :D jeg ELSKER blomkål, og kan lett spise det som snacks!
penny_ Skrevet 24. juli 2015 #9 Skrevet 24. juli 2015 Å nam, det høres kjempegodt ut :D jeg ELSKER blomkål, og kan lett spise det som snacks! Legg til bacon Alt blir bedre med litt bacon. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå