Meridian Skrevet 22. juli 2015 #61 Skrevet 22. juli 2015 Jeg har observert at mange med dårlig råd kutter ut forsikringene. De burde heller kutte ned på røyk-snus-forbruket, alkoholforbruket, sukkerforbruket, shoppingforbruket. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #62 Skrevet 22. juli 2015 Så har vi de som skaffer hund og katt. Ikke aner de hva det vil koste de,og forsikring har vi ikke råd tilAnonymous poster hash: b24b3...ba2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #63 Skrevet 22. juli 2015 Så har vi de som skaffer hund og katt. Ikke aner de hva det vil koste de,og forsikring har vi ikke råd til Unnskyld min uvitenhet, men hva i all verden er det katten skal forsikres for? Ansvarsforsikring? (vi er kanskje skrivefeil for de?) Anonymous poster hash: d1b0d...88e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #64 Skrevet 22. juli 2015 Unnskyld min uvitenhet, men hva i all verden er det katten skal forsikres for? Ansvarsforsikring?(vi er kanskje skrivefeil for de?) Anonymous poster hash: d1b0d...88e Sykeforsikring vil jeg anta? Både hunder og katter kan få enorme vetrinærregninger. Da kan forsimring være godt å ha. Å skaffe dyr og ikke ha råd til å hjelpe dem når de blir syke, er temmelig uansvarlig og korttenkt. Anonymous poster hash: 10f1f...33e
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #65 Skrevet 22. juli 2015 Sykeforsikring vil jeg anta? Ja vel. Jeg ville nå heller fått meg en ny, frisk en som kan gjøre jobben. Anonymous poster hash: d1b0d...88e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå