AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Noen her som vet hvilke firmaer i Oslo som legger gulvbelegg på våtrom? Det er gulvbelegg som må sveises i kantene og jeg må derfor har fagfolk som er sertifisert til dette. Jeg har vært innom www.mittanbud.no, men har ikke truffet på noen seriøse aktører enda . Anonymous poster hash: 0359d...b25
Gjest gundagrynte Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Noen her som vet hvilke firmaer i Oslo som legger gulvbelegg på våtrom? Det er gulvbelegg som må sveises i kantene og jeg må derfor har fagfolk som er sertifisert til dette. Jeg har vært innom www.mittanbud.no, men har ikke truffet på noen seriøse aktører enda . Anonymous poster hash: 0359d...b25 Vi brukte TeppeAbo og er veldig fornøyde
Bristro Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Vi brukte TeppeAbo og er veldig fornøyde Tilbyr TeppeAbo folk som legger våtromsbelegget for deg?
Gjest gundagrynte Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Tilbyr TeppeAbo folk som legger våtromsbelegget for deg? Da vi bestilte belegget spurte vi om de hadde folk som gjorde jobben og det hadde de
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Da vi bestilte belegget spurte vi om de hadde folk som gjorde jobben og det hadde de Er det lenge siden, og var det dyrt? Anonymous poster hash: 0359d...b25
Gjest gundagrynte Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Er det lenge siden, og var det dyrt? Anonymous poster hash: 0359d...b25 Det var for 2 år siden og de hadde et veldig hyggelig prisnivå..for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå