Gå til innhold

IKEA blandebatteri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest mye negativt. Er det noen her som har positiv erfaring med de? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et på badet og har ikke noe negativt å si om det. Det er garanti på deres som i andre butikker. Akkurat det hadde jeg ikke vært redd for å kjøpe.

Skrevet

Har ikke noe problemer med mine. 😊

Skrevet

Takk for svar :) Det har vell litt å si om det er montert rikitig eller ikke og  :fnise:

Skrevet

Det er vel en grunn til at mange rørleggere nekter å montere disse blandebatteriene fra IKEA, det er visst bare ræl. Har også flere venner som har måttet bytte ut blandebatteriet etter et par år, fordi det går istykker

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Det har vell litt å si om det er montert rikitig eller ikke og  :fnise:

Problemnene er at de ofte går hull på rørene fra bandelbatteriene og ned til de fastmonterte rørene i veggen. Da har monteringen lite eller ingenting å si. Følgene av en vannlekkasje er ofte store. (Ja, jeg leste at du ville ha positiverfaring...)

Anonymous poster hash: 86fbe...1c5

Skrevet

Forhør deg med forsikringsselskapet ditt, om dem dekker vannlekasjer oppstått i IKEAbatteri. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt bøandebatterier fra Ikea på kjøkkenet og på badet på i leilighet og i hus, og bare et sted har jeg vært litt misfornøyd. Det ene blandebatteriet på kjøkkenet skrudde seg opp og ble løst hele tiden etter en stund. Ellers bare fornøyd! 

Anonymous poster hash: db3ed...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...