AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Har vært syekemdlt i 7 mnd, også har jeg tatt ut ferie fra i dag til 16 aug. Jeg har fått lønn av arbeidsgiver som vanlig, men at de har fått refundert fra NAV. Fikk feriepenger (og kun det) i Juni. Hva skjer i Juli da? Betaler arbeidsgiver min lønn da? For NAV gjør det antakelig ikke. Anonymous poster hash: 3a86d...996
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Har vært syekemdlt i 7 mnd, også har jeg tatt ut ferie fra i dag til 16 aug. Jeg har fått lønn av arbeidsgiver som vanlig, men at de har fått refundert fra NAV. Fikk feriepenger (og kun det) i Juni. Hva skjer i Juli da? Betaler arbeidsgiver min lønn da? For NAV gjør det antakelig ikke. Anonymous poster hash: 3a86d...996 Mener du at du skal ha lønn for ferien din? Har du opplyst arbeidsgiver om ferien, regner med det ut ifra innlegget. Det riktige blir vel at du får betalt til dagen du tar ferie. Ferie er vanligvis ubetalt. Men synes det var rart at du bare fikk feriepenger og ikke lønn i juni. Har du fastlønn? dette må du nesten høre med HR om Anonymous poster hash: 668d2...1ed
melly666 Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Det normale er å få lønn som vanlig i juli hvis du får feriepenger i juni, selv om ferien din kommer senere. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå