AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Tenkte vi kunne lage en tråd om ansiktsmasker vi har prøvd og dele erfaringer. Det siste årene har jeg prøvd disse: Fuktighet: Clarins (den blå tuben): Ofte jeg sov med den og brukte den som en nattkrem, gjorde egentlig ikke så mye for huden min over tid..brukt den i noen år Clinique: (Den rosa-tuben): samme som over..ble anbfalt den av noen som jobbet på kicks, men gjorde ikke så mye for huden min som da var veldig fuktfattig. (Hadde vært på ferie). Matis: VITAMIN C maske: Denne er ny..så kan ikke gi tilbakemelding enda Rens: Ren: (Orangeflasken): Likte den egentlig, følte liksom at den jobbet inn i huden.. Body shop: warming mineral mask: denne likte jeg også mest for velværensskyld. Deilig og avslappende maske som varmer. Dette er de jeg har prøvd, men vil jo gjerne ha noen som renser SKIKKELIG og fukter huden ordentlig. Er det noen dere anbefaler? Anonymous poster hash: e112f...e30
cherry blossomed. gone. Skrevet 22. juli 2015 #2 Skrevet 22. juli 2015 Bestiller Vertargil grønnleire fra helsekosten, og bruker origins hvite maske. Fornøyd med begge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå