Gå til innhold

Prøver kusinen min å ødelegge livet mitt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kusine som er 8 år yngre enn meg. Vi er idag 26 og 34 år.

Vi har vært en del sammen de siste årene, fordi vi begge har vært litt venneløse.

Kusinen min er så flink til å tråkke på meg hele tiden. Hun vil ikke at det skal være noe positivt ved meg, og det er bare hun som skal være flink og best i alt.

Jeg er veldig god på noen ting, men det er hun også, så hun føler kanskje en viss konkurranse?

Hun kan bli sur og si "du kan ikke være flink i både det og det!"

Men kan jeg ikke det, da?

Anonymous poster hash: 3e441...2a7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke du litt gammel til å bry deg om hva åtte år yngre kusiner mener at du kan kunne noe om?

Anonymous poster hash: f964e...caa
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor setter du henne ikke på plass?

Skrevet

Enig med øverste, er ikke du litt for gammel for å tenke slike tanker?  Som 34 åring burde du ha selvtillit og en indre ro.....der du vet dine sterke og svake sider. 

Søskenbarnet ditt høres veldig umoden ut og kanskje ikke helt utenkelig at hun trenger litt hjelp for å få litt mer selvtillit?  Selvsagt er de færreste "god til alt", men det ene utelukker ikke det andre når det gjelder talenter og egenskaper.  Kanskje har hun "bare " en eller to ting hun føler at hun mestrer? og dermed får hun misunnelse når hun ser du kan flere ting? Misunnelse kan dessverre få mennesker til å tråkke på andre for å føle seg bedre selv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...