Gå til innhold

Første time DPS - varighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge varer en time på DPS? Jeg har min første time snart, men grunnet arbeid senere på dagen har jeg ikke al verdens tid. Den varer vel ikke utover én time? Har lite lyst til å flytte den om jeg ikke må, for da blir det vel enda lengre ventetid ...

Anonymous poster hash: b284e...732
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rundt 45 minutt. Det er bare å si fra når du kommer at du ikke har tid til mer enn maks 1 time, så er psykologen fin forberedt.

Anonymous poster hash: c7c90...9a7
AnonymBruker
Skrevet

Hei ts

Jeg hadde min første time hos dps denne uka. Timen varte 1 klokketime. I forkant fikk jeg et brev der det stod hvor jeg skulle møte, og hvem jeg skulle snakke med. Ble hentet på venteværelse av behandleren. Meningen med den første timen er å finne ut hva slags behandling man har behov for. Videre behandling er avklart (for mitt tilfelle, ikke dps), og jeg venter nå et skriv om dette i posten.

Egenandelen var på 320 kroner, som jeg betalte i skranken. Her fikk jeg også stempel på skjema for dekning av reisekostnader.

Lykke til!

- Vestlandet

Anonymous poster hash: 2d77b...abe
AnonymBruker
Skrevet

Hjertelig takk, dere! Jeg har ca 1t 45min på meg, så da regner jeg meg at jeg rekker det fint! Gruer meg et par hakk mindre når jeg vet at tiden ikke blir så stress :)

Anonymous poster hash: b284e...732

AnonymBruker
Skrevet

Hei ts

Jeg hadde min første time hos dps denne uka. Timen varte 1 klokketime. I forkant fikk jeg et brev der det stod hvor jeg skulle møte, og hvem jeg skulle snakke med. Ble hentet på venteværelse av behandleren. Meningen med den første timen er å finne ut hva slags behandling man har behov for. Videre behandling er avklart (for mitt tilfelle, ikke dps), og jeg venter nå et skriv om dette i posten.

Egenandelen var på 320 kroner, som jeg betalte i skranken. Her fikk jeg også stempel på skjema for dekning av reisekostnader.

Lykke til!

- Vestlandet

Anonymous poster hash: 2d77b...abe

M.B                                                                                                                                                   -Kr

Anonymous poster hash: c5712...da3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...