Gå til innhold

God service gifteringer i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kommende mann har nå vært rundtom i sentrum og på Lagunen for å finne gifteringer. Noe som egentlig burde være en enkel sak, men har fått en bismak i munnen overalt vi har vært. 

Vi skal ha helt enkle ringer i rosègull, type lykkeringene eller noe i den duren.

Problemet er at vi ikke blir tatt seriøst eller får skikkelig hjelp i NOEN av butikkne vi er innom. De færreste av selgerene vet hva som er tilgjengelig, de klarer ikke å finne pris og de er generelt sure og lite behjelpelig. Vi har nesten fått det intrykket at vi ikke er gamle nok til å se på gifteringer, og at vi ikke blir tatt seriøst når vi kommer inn.

Jeg kunne skjønt det (selv om det ikke hadde vært ok) dersom vi var 17-18 år og på jakt etter ringer, men vi er begge nærmere 30år enn 20 år. Vi har også vært pent kledd alle gangene. 

Er det vi som har alt for store forventninger til personalet på gullsmedene, eller har vi bare vært utrolig uheldig med stedene vi har gått?

Noen med en gullsmed å anbefale? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi var 21 år når vi kjøpte gifteringer, gikk begge i joggis etter trening (bare fikk med oss at det var salg) og kjøpte. Kjempehyggelige på Bjørklund Lagunen syns vi! 

Når han mistet ringen hans kom vi i bikini og sånn der strandoutfit bare med flipflops og han i badebukse og våt tskjorte. Fikk like god hjelp da!

Anonymous poster hash: bf585...6f1
Gjest Valmuen
Skrevet

Vi var på A. Lohne på galleriet, fikk veldig god service der synes jeg og de tok seg god tid til å hjelpe oss, selv om vi "bare" er i midten/slutten av 20-årene.

Nå skal det sies at vi var ganske uheldige med at ringene ble forsinket og at det var feil i graveringa, men butikken la seg helt flat og ordnet opp i det med en gang, selv om det ikke var de som hadde gjort feil. Fikk endret ringstørrelsene gratis som plaster på såret :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...