AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #1 Skrevet 20. juli 2015 Er disse to ok å bruke i bryllup? Jeg har ikke tenkt å bruke noen av kjolene, men skal sy noe lignende. Det er til høstbryllup. Jeg er ikke flink til å bruke farger, men tenkte å bruke en fargesterk clutch til den. Anonymous poster hash: 2a48e...223
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Svart er nei i bryllup. Det kommer an på bruden og hun sier det er ok. Jeg har vært på mange bryllup hvor mange kler seg i sort. Hva med mennene som bruker sort dress? Det er stilen på kjolen jeg spør om er innenfor. Anonymous poster hash: 2a48e...223
Gjest Tigress Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Altså, dette er ikkje så himla vanskeleg: ein brukar ikkje svart, raudt eller kvitt i bryllaup. Og gjerne noko som ikkje ser ut som eit omskolert sjal også, men det siste er mindre viktig. Om du må spørje er truleg svaret nei. Så nei.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Altså, dette er ikkje så himla vanskeleg: ein brukar ikkje svart, raudt eller kvitt i bryllaup. Og gjerne noko som ikkje ser ut som eit omskolert sjal også, men det siste er mindre viktig. Om du må spørje er truleg svaret nei. Så nei. Utrolig at noen henger seg på disse fargekodene i 2015. Snart får vi vel ikke lov til å bruke noe annet enn det bruden godkjenner. Anonymous poster hash: 2a48e...223 1
Gjest Tigress Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Utrolig at noen henger seg på disse fargekodene i 2015. Snart får vi vel ikke lov til å bruke noe annet enn det bruden godkjenner. Anonymous poster hash: 2a48e...223 Kor vanskeleg kan det vere å unngå desse tre fargane, då? Desse har vore dei same lenge, det kan då ikkje komme som ei overrasking, og så slepp ein å bry brura med kva ein skal ha på seg. Halde seg unna svart, kvitt og raudt, og voilá så er ein i boks. Dette er lett, altså.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Kor vanskeleg kan det vere å unngå desse tre fargane, då? Desse har vore dei same lenge, det kan då ikkje komme som ei overrasking, og så slepp ein å bry brura med kva ein skal ha på seg. Halde seg unna svart, kvitt og raudt, og voilá så er ein i boks. Dette er lett, altså. Heldigvis er ikke du og brura samme person. Da blir det svart! Anonymous poster hash: 2a48e...223 1
Gjest Tigress Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Heldigvis er ikke du og brura samme person. Anonymous poster hash: 2a48e...223 Hehe, det veit du vel eigentleg ikkje...
HvittHus Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Svart er innafor i bryllup idag, men for å sikre deg at du ikke skal i et bryllup hvor bruden holder på de gammeldagse kleskodene, er det greit å ta en telefon. Men til spørsmålet. Den siste kjolen kan gå an. Den første ble for kort nedentil og selv om den er veldig ærbar i toppen, får man litt "gatepike" vibber av den etter min mening. 1
Sol-2 Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Klart du kan bruke sort. De gamle reglene om sort, rødt og hvitt er det ikke mange som lengre henger seg opp i. Se eksempelvis på de siste kongelige bryllup, ( velger dem som eksempel, da mange har fått med seg hva de forskjellige hadde på seg) her har gjestene på seg hvitt, rødt og sort :-). Jeg tror det blir kjempeflott med en fresh clutch til. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Svart er innafor i bryllup idag, men for å sikre deg at du ikke skal i et bryllup hvor bruden holder på de gammeldagse kleskodene, er det greit å ta en telefon. Men til spørsmålet. Den siste kjolen kan gå an. Den første ble for kort nedentil og selv om den er veldig ærbar i toppen, får man litt "gatepike" vibber av den etter min mening. Takk, jeg fant ikke noe annet som ligner, men jeg skal sy kjolen selv innenfor den stilen. Ikke fullt så utringet og kort. Jeg skal ikke ha spagettistropper, men litt bredere. Selvsagt med sjal til Anonymous poster hash: 2a48e...223
FantasDick Skrevet 20. juli 2015 #12 Skrevet 20. juli 2015 Jeg synes den siste kan gå til nød, men absolutt ikke den første. Fikk helt feil vibber av den.
peppermyntete Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Svart ja, men jeg synes ikke noen av de kjolene passer seg i bryllup. Mer for en tur på byen en sommernatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå