Gå til innhold

Litt redd nå

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er så redd for at jeg skal være gravid... :cry:

Ble brutalt voldtatt for snart to uker siden, og jeg vet jeg hadde eggløsning på denne tiden.

Jeg tok angrepillen så snart jeg kunne etterpå. Og legen prøvde å overbevise meg om at siden jeg tok angrepillen, så var jeg sikker på å ikke bli gravid.

Men jeg vet at den funker i kun 70-50% av tilfellene. Og nå har jeg tydelige graviditetssymptomer. Mensen skal være rett rundt hjørnet...

Vet ikke hva jeg skal gjøre av meg!

Bare tanken på at denne personen fremdeles er inni meg.. :hår: :kvalm:

(har to unger fra før, så jeg vet hvordan kroppen min oppfører seg når den er gravid)

Jeg skvatt her en dag da jeg "oppdaget" det... :(

Måtte bare få det ut. Holder på å gå av hengslene her...

Jeg har en samboer som ikke vet noe. Og jeg vet ikke om jeg takler å ta abort i tilfelle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du ikke fortalt samboeren din at du ble BRUTALT voldtatt? :o

Hvordan kan han ha ungått å legge merke til at noe er galt, selv om du ikke har sagt det! Jeg synes du bør snakke med han om det. Han er der for å dele BÅDE gleder og sorger. Dette høres for tungt ut å bære alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Har du ikke fortalt samboeren din at du ble BRUTALT voldtatt? :o

Hvordan kan han ha ungått å legge merke til at noe er galt, selv om du ikke har sagt det! Jeg synes du bør snakke med han om det. Han er der for å dele BÅDE gleder og sorger. Dette høres for tungt ut å bære alene.

Han tror jeg er blitt skikkelig deprimert igjen. For ca et halvt år siden var jeg dypt deprimert... Så han mistenker ingenting. Og jeg får meg ikke til å si noe. Skammer meg slik!

Jeg er nok blitt litt deprimert av hele greia, men i og med at det er en hendelse som ligger bak, så skal jeg nok greie meg gjennom det...

Samboeren min har bestilt time hos legen min igjen, og forlanger at jeg starter hos psykologen igjen. Så da får jeg sikkert hjelp til å fordøye det. Så slipper jeg å plage han med dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære deg.

Dette er noe jeg synes du skal fortelle kjæresten din. DU ble voldtatt. Det var noen som gjorde noe forferdelig mot deg. Gi kjæresten din sjansen til å støtte deg og vere din styrke. Dette er ikke noe du skal måtte komme deg gjennom alene. Og kjæresten din fortjener sjansen til å få være der for deg. Og du fortjener å slippe å bære dette alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hva om han blir sint på meg da? Og hva om jeg er gravid? Han kommer til å tvinge meg til å ta abort... Vet ikke hva jeg skal gjøre da...

Tror jeg kommer til å flytte fra ham uansett om jeg er gravid. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal han bli sint på deg, du har jo opplevd noen helt forferdelig som ikke var din skyld! Antakelig vil han være en støtte for deg gjennom det du opplever nå. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

forhåpentligvis... Hvis ikke sier vel det litt om han, eller? Og da er han klar for å dumpes?

Hff, har det ikke noe godt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer til å tvinge meg til å ta abort... Vet ikke hva jeg skal gjøre da...

Tror jeg kommer til å flytte fra ham uansett om jeg er gravid. :(

Det virket jo som du selv synes tanken på at voldtektsmannen er inni seg, som du selv skrev, var ekkelt.

Er du sikker på at du vil beholde barnet, når du tenker slikt om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...