Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er nettopp blitt sammen med en gutt. Vi har det veldig fint når vi er sammen. Vi er egentlig ikke så mye sammen i uka, men det er jo greit siden forholdet er såpass nytt og vi tar det med ro nå i starten (er sammen ca 2 dager i uka, noen timer på kvelden vel og merke og kanskje hver eller annenhver helg sånn cirka). Men ellers når vi ikke er sammen hører jeg aldri fra han, han ringer sjelden og sender sms enda mer sjeldent. Føler litt at det er jeg som alltid ringer å hører om vi kan møtes. Dette syns jeg er litt dumt og har sagt det til han. Da svarer han at han er enig i at vi er for lite sammen og at han gjerne vil være sammen med meg litt oftere for han koser seg sånn sammen med meg osv...han sier og at han skal bli flinkere å ta kontakt med meg, men jeg synes egentlig ikke at han har forbedret seg. Så den følelsen jeg sitter igjen med er at jeg kommer i siste rekke, at jeg er siste prioriteringen på en måte. Er ikke det litt rart når forholdet er så ferskt liksom? Er det ikke da man virkelig hører i fra "kjæresten". Har i hvertfall denne erfaringen fra tidligere forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan akjønne hva du mener... gutten jeg er sammen med har sagt han har dårlig samvittighet for at han ikke tar initiativ til å ringe, men han gjør ikke noe med det- han er derimot ganske flink til å sende sms...han synes vel det er nok... så jeg har funnet meg i det, for han og, som din, sier han er så forelska og glad i meg og at vi har det så bra sammen... men å få han til å ringe det går ikke! har følt meg lite prioritert jeg og... kan virke tvetydig, og si at man liker en person og ville være med den, men ikke ta kontakt... vanskelig,men det er flere med samme erfaring her. enten så aksepterer du det og stoler på at det han sier er helhjertet, ellers så får du bare sette en strek... ting tar tid. ta det med ro

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...