Ayumi Skrevet 20. juli 2015 #1 Del Skrevet 20. juli 2015 Hei! I søknaden på samordna opptak, vil det komme et eget felt hvor man legger inn søknader til resteplass eller må jeg aktivt inn å slette gamle ønsker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg lurer på det samme! Har ingen anelse på hvordan man skal søke, har prøvd å få kontakt med samordna på telefon helt siden halv 8, men det eneste jeg får kontakt med er musikk fra 80-tallet.. Anonymous poster hash: cd5e1...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg fant jeg fant! På samordna sine sider på facebook fant jeg: ' Hvis du allerede har søkt i år er det bare å logge inn på den samme søknaden, gå til 'søknad' deretter 'endre studieønsker'. Når det er mulig å søke vil det dukke opp et eget skjema for ledige studieplasser under det du allerede har.' Håper dette hjalp deg!Anonymous poster hash: cd5e1...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 20. juli 2015 #4 Del Skrevet 20. juli 2015 Fikk du søkt, Ts? Hva søkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå