Gå til innhold

Menn liker meg ikke, blir avvist hele tiden ...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt avvist av menn.

Det virker rett og slett som om de ikke liker meg?

De virker sure i mitt nærvær og har null interesse av å prate med meg,

men om en av mine venninner er der, er de med en gang så mye hyggeligere.

Jeg skjønner at det kan ha med utseendet mitt å gjøre, for jeg har attraktive venninner, mens jeg er uattraktiv.

Jeg har ofte lyst til å ta selvmord, det er bare med tanken, men så vondt har jeg det inni meg når det bli for mye for meg. Det er ikke lett med utseendet mitt...

Jeg vet jeg må leve livet mitt så bra jeg kan alene, men det er ikke lett ... Jeg også ønsker å dele opplevelser med noen ...

Anonymous poster hash: ab30f...5cd
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke lett. Men noen av oss er altså født for stygge. Dog er det verre for oss menn. Som kvinne kan du jo alltids finne deg noen når du blir litt eldre, for da begynner dine jevnaldrende menn å bli så desperate at de tar til takke med nesten hva som helst. Jeg har selv sett ekstremt stygge, feite, fattige kvinner (med dårlig personlighet) være sammen med unge, kjekke, velstående, veloppdragne menn med god personlighet -- så alt er mulig for deg som er kvinne. 

Anonymous poster hash: 8cedc...1ca
  • Liker 3
Gjest Gjest_Snerk
Skrevet

Da er det greit å være oppmerksom på hvilke signaler du sender ut. Mye ligger i utstrålingen, og man trenger virkelig ikke være smellvakker for å være attraktiv. :)

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Da er det greit å være oppmerksom på hvilke signaler du sender ut. Mye ligger i utstrålingen, og man trenger virkelig ikke være smellvakker for å være attraktiv. :)

Dette er et politisk korrekt utsagn som passer bra i fiksjonens verden, men du vet godt at utseendet er det aller viktigste. De aller færreste kvinner ønsker å bli kjent med en stygg mann.

• Liker 4
Gjest lipgloss
Skrevet

hmm mye negative tanker her:((

alle mennesker har noe vakkert med seg,tror bare du skal prøve å slappe av så skjer det før du ander det:)

Jeg er sikker på at du ikke er stygg

Skrevet

Det skal jævlig mye til før en person er direkte stygg, og da er det som regel personligheten som gjør utslaget. Tror du må jobbe litt med selvtilliten. Hvis du går rundt og ser på deg selv som stygg, så vil det stråle gjennom til utsiden og. Og det vil ha vesentlig mer å si enn selve utseendet. Vær litt vennligere mot deg selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke stygg, du er verdens vakreste. Skjønnhet kommer innenfra uansett, og bare overfladiske mennesker synes du er stygg. Utseendet betyr ingenting. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god forståelse for TS. Det er så irritabelt når folk sier ting som "jobb med deg selv" og den slags. Hva farken skal det bety da? Det eneste som kan gi en person bedre selvtillit er å faktisk lykkes på den fronten, og det er klart det er vanskelig i og med at alt starter med utseendet. Det er det som skaper en nysgjerrighet, og hvis man ikke har det med seg så hjelper det lite at personligheten gnistrer eller at humoren er til å ta og føle på.

Jeg trenger ikke gå lenger enn til meg selv - hvis jeg ser ei dame som smiler og ler, og folk rundt henne ler seg skakke av det hun sier, så hjelper det lite hvis jeg ikke synes hun ser nogenlunde ut. Da skjer det bare ikke. Trist men sant. Det eneste som hjelper er egentlig å søke nedover på skalaen - dessverre. Eventuelt møte noen som er litt desperat. Det klart man kan ha flaks å finne en som er langt penere enn en selv, og som faktisk synes du ser bra ut, eller som klarer å se lenger enn utseendet, men det er jo ikke enkelt. Du kan også gå ut uten at du settes i dårlig lys av at pene venninner er rundt deg. Hvis du står ved siden av ei som er smellvakker så taler jo ikke det din sak.

Anonymous poster hash: 62011...b48
  • Liker 4
Skrevet

Slutte å være negativ og synes synd på seg selv kan jo være en start. Det er ingen i verden som skylder deg en dritt. Beklager.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg har god forståelse for TS. Det er så irritabelt når folk sier ting som "jobb med deg selv" og den slags. Hva farken skal det bety da? Det eneste som kan gi en person bedre selvtillit er å faktisk lykkes på den fronten, og det er klart det er vanskelig i og med at alt starter med utseendet. Det er det som skaper en nysgjerrighet, og hvis man ikke har det med seg så hjelper det lite at personligheten gnistrer eller at humoren er til å ta og føle på.

Det betyr noe så enkelt at vil du ut av faenskapen du sitter fast i, så er ingen andre enn deg selv som kan fikse det. Og det er ihvertfall ikke bare utseendet som vekker nysgjerrigheten, en person som gnistrer personlighetsmessig blir vesentlig fortere lagt merke til. 

Det eneste som kan gi en person selvtillit kommer utenfra? Ojoj, da henger den selvtilliten på særdeles tynn grunn.

Endret av Cordelia
AnonymBruker
Skrevet

Menn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg bare om personlighet. Så lenge personligheten din er bra, kommer du til å få drømmemannen snart. Fiks personligheten din. Eller bare vent tålmodig. 

Skrevet

Menn bryr seg ikke om utseende. De bryr seg bare om personlighet. Så lenge personligheten din er bra, kommer du til å få drømmemannen snart. Fiks personligheten din. Eller bare vent tålmodig.  Anonymous poster hash: 8cedc...1ca

Hahahaha,dagens!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser du ut?

Anonymous poster hash: 49212...22c
AnonymBruker
Skrevet

Welcome to my life...

Anonymous poster hash: bedc2...323

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å be til Jesus?

Kan jo like gjerne prøve siden alt annet feiler.

Dessuten kan du også bli mer obs på de mennene som faktisk viser deg interesse. 

Anonymous poster hash: a076a...3b1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Mynona, mod.

Gjest Cartman
Skrevet

Har du prøvd å be til Jesus?

Kan jo like gjerne prøve siden alt annet feiler.

Dessuten kan du også bli mer obs på de mennene som faktisk viser deg interesse. 

Anonymous poster hash: a076a...3b1

Ja hvorfor ikke? Kan jo innlede et forhold med han også. Han er vell bare 2000+ år gammel.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt avvist av menn.

Det virker rett og slett som om de ikke liker meg?

De virker sure i mitt nærvær og har null interesse av å prate med meg,

men om en av mine venninner er der, er de med en gang så mye hyggeligere.

Jeg skjønner at det kan ha med utseendet mitt å gjøre, for jeg har attraktive venninner, mens jeg er uattraktiv.

Jeg har ofte lyst til å ta selvmord, det er bare med tanken, men så vondt har jeg det inni meg når det bli for mye for meg. Det er ikke lett med utseendet mitt...

Jeg vet jeg må leve livet mitt så bra jeg kan alene, men det er ikke lett ... Jeg også ønsker å dele opplevelser med noen ...

Anonymous poster hash: ab30f...5cd

Forstår godt hvordan du har det. Jeg har det ganske likt. Har blitt avvist, avvist og avvist de siste 4 årene av menn. Før det hadde jeg et langt forhold, men etter det forholdet tok slutt så fikk jeg inntrykk av at jeg ikke er så "digg" som jeg ønsker å tro. De vil ha meg til sex, og er overivrig i starten men når de har fått sex så sier de plutselig at forelskelsesfølelsen tok stopp og at de ikke er interessert lengre. 

Og det er kjempevondt... så jeg har det akkurat som deg. Har behovet for å ha en mann der.... men jeg føler at ingen er interessert i å bli kjent med meg som menneske... Det eneste de virker interessert i er å ha sex, og så ferdig med det. 

Jeg synes at jeg har et helt normalt utseende. I henhold til min alder så ser jeg at jeg faktisk ser bedre ut enn de fleste,..isåfall utifra mitt syn. Men det kan være at jeg ikke er så pen, siden jeg bare blir avvist... og siden de alltid sier at forelskelsesfølelsen tar slutt. Jeg vet ikke... 

Men vit at vi er flere som har det sånn. Du er ikke alene. Og ikke tenk selvmord... Tenk : vi er flere som har det sånn. Du er ikke alene. 

Anonymous poster hash: f194b...529

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger ikke gå lenger enn til meg selv - hvis jeg ser ei dame som smiler og ler, og folk rundt henne ler seg skakke av det hun sier, så hjelper det lite hvis jeg ikke synes hun ser nogenlunde ut. Da skjer det bare ikke. Trist men sant. Det eneste som hjelper er egentlig å søke nedover på skalaen - dessverre. Eventuelt møte noen som er litt desperat. Det klart man kan ha flaks å finne en som er langt penere enn en selv, og som faktisk synes du ser bra ut, eller som klarer å se lenger enn utseendet, men det er jo ikke enkelt. Du kan også gå ut uten at du settes i dårlig lys av at pene venninner er rundt deg. Hvis du står ved siden av ei som er smellvakker så taler jo ikke det din sak.

Jeg har god forståelse for trådstarter jeg også. 

Mener at det å jobbe med seg selv, er litt feil sagt av de som sier det. 

Man skal være seg selv, og jeg tror nødvendigvis ikke på at de beste mennene faller for de med selvtilliten. Jeg synes faktisk selv at det er sjarmerende når menn er usikker på seg selv. Og den samme mening har jeg hørt at mange menn har også. 

Man skal godta at man ikke er så sikker på seg selv på grunn av erfaringene. Alle har ulike erfaringer, og folk med gode erfaringer kan lett si: jobb med selvtilliten din!!!. Men det hjelper ikke. Det du kan jobbe med er å godta at du føler det slik, og samtidig håpe videre på at en dag så kan du være heldig. 

Jeg har nettopp blitt såret selv... av nok av en mann som fortalte meg at han mistet forelskelsen for meg. Og det som jeg kjenner er best er å godta realiteten. Den mannen var ikke mye verdt for meg når han kunne miste forelskelsen. Da gjelder det å game videre ;) Jeg er usikker, men dukker det opp en mann jeg liker så går jeg på date med han. Men jeg senker ikke på kravene fordi at jeg har blitt avvist mange ganger. 

Anonymous poster hash: f194b...529

AnonymBruker
Skrevet

Er du overvektig?

Anonymous poster hash: 190e3...1e3
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...