AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg er så lei av å være singel. Jeg har alltid vært singel, så da skjønner dere sikkert at jeg er nysgjerrig på det å ha en kjæreste. Samtidig føler jeg meg ikke bra nok. Jeg føler at jeg ikke er pen nok eller smart nok eller interessant nok... Iblant får jeg faller jeg helt sammen fordi jeg ikke orker å se meg selv i speilet, fordi jeg ser så stygg ut ... Jeg er veldig ulykkelig, og føler meg veldig uattraktiv, og jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg skal få meg en kjæreste ... Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre? Det virker jo så lett for alle andre, men dere har vel knekt koden? Anonymous poster hash: 7ff72...668
gjest 321 Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Første koden du må knekke er å like deg selv. Klisjè, men sant: En må først være glad i seg selv, før andre blir glad i deg. Jobb med selvbildet og selvtilliten din. Finn noen hobbier som du mestrer og får deg til å føle deg bedre med deg selv. Vær rundt mennesker som bygger deg opp og er positive, snakk til deg selv som du ville snakket til en god venninne/kompis. Ikke vær så selvkritisk. Ta deg en tur til psykolog hvis du trenger hjelp til å bygge opp selvbildet ditt. Når du først begynner å like deg selv og er trygg på deg selv, så kommer resten til å gå av seg selv:) 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har det akkurat som deg, og jeg vet ikke annet enn at man bare får prøve å akseptere realitetene. Anonymous poster hash: 4233a...b95
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Steg 1. Få opp selvtilliten, gjør ting som får deg glad og unn deg litt egenpleie - få hjelp av noen som kan.Anonymous poster hash: 01daf...117 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg er i samme situasjon. Det er ingenting å gjøre med det. Bare godta at du er den du er, og kom deg videre i livet. Sannsynligvis får du deg aldri kjæreste. Det samme gjelder meg. Jeg har forsonet meg med dette faktumet. Når du forsoner deg med det, blir livet bedre. Det er ingenting å skamme seg over at du er stygg. Jeg er også for stygg til å få meg kjæreste, men skammer meg ikke. Jeg valgte ikke selv å bli født slik. Man har nå engang bare de kortene man får utdelt, og kan ikke gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 08baa...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Slutt å være så "selvopptatte". Gå ut, aktivisér dere, delta i noe, smil til verden, grip tak i. slutt å speile dere og klapp dere selv på skuldra og si at jeg duger. Si høyt fy f' jeg ser bra ut om dere kommer til å se dere i et speil eller et vindu, smil og le høyt - ofte! Se der fikk dere oppskriften på noe som kommer til å endre livet deres fullstendig! Anonymous poster hash: e8fff...f18 2
ymotana Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Alle mulige folk finner seg kjærester. Jeg støtter opp om kommentarene over meg at det er ditt selvbilde som må bli bedre. Tenk godt om deg selv
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Ikke lev med falske forhåpninger om at alt ordner seg. Da risikerer du å bli skuffet. Godta heller at du sannsynligvis aldri finner noen å dele livet med, og planlegg livet ditt deretter. Kjøp deg RealDoll eller invester i annen teknologi som gjør at du kan ha et aktivt sexliv uten menneskelig partner. Anonymous poster hash: 08baa...fa1
Gjest Trollkarlen Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Lag innlegg angående utseendet her https://www.reddit.com/r/amiugly Lag bruker og last opp bilder her http://imgur.com/(så du kan slette de igjen) Det er ingen vits å sitte og føle seg stygg når man kan få det bekreftet eller avkreftet rimelig kjapt.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Første koden du må knekke er å like deg selv. Klisjè, men sant: En må først være glad i seg selv, før andre blir glad i deg. Jobb med selvbildet og selvtilliten din. Finn noen hobbier som du mestrer og får deg til å føle deg bedre med deg selv. Vær rundt mennesker som bygger deg opp og er positive, snakk til deg selv som du ville snakket til en god venninne/kompis. Ikke vær så selvkritisk. Ta deg en tur til psykolog hvis du trenger hjelp til å bygge opp selvbildet ditt. Når du først begynner å like deg selv og er trygg på deg selv, så kommer resten til å gå av seg selv:) Dette kan jeg ikke skjønne. Det er jo 10-12-åringer som får seg kjæreste - vil det si at de allerede har knekt koden så unge? Vil det si at de liker seg selv allerede da? Anonymous poster hash: 7ff72...668
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Lag innlegg angående utseendet her https://www.reddit.com/r/amiugly Lag bruker og last opp bilder her http://imgur.com/(så du kan slette de igjen) Det er ingen vits å sitte og føle seg stygg når man kan få det bekreftet eller avkreftet rimelig kjapt. Noen av oss trenger ikke Reddit for å finne ut hvorvidt vi er stygge, siden vi hele livet har fått høre at vi ER stygge, rent objektivt. Anonymous poster hash: 08baa...fa1
Gjest Trollkarlen Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Noen av oss trenger ikke Reddit for å finne ut hvorvidt vi er stygge, siden vi hele livet har fått høre at vi ER stygge, rent objektivt. Anonymous poster hash: 08baa...fa1 Jaha? Hva med de som ikke har fått bekreftet det da? De "trenger ikke Reddit" de heller, men den subredditen er rimelig grei om man vil ha et konkret svar på sine mistanker.
hocane Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Prøvde å ha en kjæreste en gang, varte i 4 måneder og konklusjonen min var at det var ganske oppskrytt. Alt dama gjorde var å plage meg med sine problemer og hun var en skikkelig dramaqueen. Siden har jeg vært lykkelig singel. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Jaha? Hva med de som ikke har fått bekreftet det da? De "trenger ikke Reddit" de heller, men den subredditen er rimelig grei om man vil ha et konkret svar på sine mistanker. Jeg tok en kikk på innleggene der, og det ser ut til at ingen virkelige stygge legger ut bilder av seg selv der. De som legger ut bilder der, er i verste fall halvstygge folk som vil ha bekreftet at de tross alt ikke er så stygge. Og selv de får relativt positive kommentarer, siden folk ikke vil såre følelsene deres. Slemme og politisk ukorrekte kommentarer blir behørig nedstemt, slik at de blir usynlige. Et bedre mål på hvorvidt man er stygg eller ei, får man ved å se hvor stor suksess man har på det seksuelle feltet, altså hvor mange mennesker man klarer å tiltrekke seg. Slike subreddits er bare gimmicks. Fasiten får man i den virkelige verden, ute på byen eller i andre kjøttmarkeder. Jeg sier dette som en stygg person som vet av erfaring hvordan det virkelige samfunnet er. Jeg er klar over at Disney-, Hollywood- og Redditverdenen er helt annerledes, men jeg foretrekker å forholde meg til realitetene, fremfor en fiktiv drømmeverden hvor alle prøver å overgå hverandre i falsk politisk korrekthet og tilgjort medfølelse. Anonymous poster hash: 08baa...fa1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå