Gå til innhold

plus size i oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan butikker I oslo er best på trend klær til plus size?

Er så mange butikker som bare selger store kjærring klær til de som trenger xl.

Liker kapphal på Oslo city. Men fant ikke noe fine jeans der denne gangen.

Anonymous poster hash: 3b8e4...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gosha på storo har masse fint helt opp til XXL. Prisene er forskjellig fra merke til merke, men de har veldig mye fint!

AnonymBruker
Skrevet

Alexis mote like ved Karl Johan

Anonymous poster hash: 1ce61...509
Skrevet

Zizzi på Gunerius (bak Oslo City). Ellers fins vel Zizzi flere steder i byen og. Jeg handler mye på Zizzi, og spesielt jeans. 

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Skal sjekke de plassene :D syns dere de er trend eller er det mye kjerring klær?

Og noen som har prøvd carmakoma? Finnes det merket I oslo?

Anonymous poster hash: 3b8e4...902

Skrevet

Zizzi er veldig trendy opplever jeg iallefall. Alexis hadde en del kjerringklær sist jeg var innom, men har også lett blanding :)

Skrevet

Alexis har merke jeans i butikken, Calvin Klein eller hvem det nå var som har en plus line. Helt bakerst i butikken.

Skrevet

Alexis mote like ved Karl Johan

Anonymous poster hash: 1ce61...509

Det er kjærring de luxe. 

Skrevet

Zizzi på Gunerius (bak Oslo City). Ellers fins vel Zizzi flere steder i byen og. Jeg handler mye på Zizzi, og spesielt jeans. 

Jeg synes Zizzi på Sten og Strøm eller Oslo city er best. Gunerius synes jeg ofte har så dårlig utvalg. 

Skrevet

Jeg synes Zizzi på Sten og Strøm eller Oslo city er best. Gunerius synes jeg ofte har så dårlig utvalg. 

Det kan hende, jeg bruker som regel Zizzi på Hamar jeg da jeg bor her oppe, og fordi jeg skulle bortpå Grønland da jeg var i Oslo sist valgte jeg Gunerius, så det var helt tilfeldig. Men skal sjekke ut de andre også hvis du mener dem har enda bedre utvalg :)

Skrevet

Hvordan butikker I oslo er best på trend klær til plus size?

Er så mange butikker som bare selger store kjærring klær til de som trenger xl.

Liker kapphal på Oslo city. Men fant ikke noe fine jeans der denne gangen.Anonymous poster hash: 3b8e4...902

H&M pluss og Lindex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...