Gå til innhold

Interiør-hjelp


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nyinnflyttet

Jeg har nettopp flyttet inn i ny leilighet. Det er en stor overgang fra 9 kvm hybel til over 90 kvm leilighet, så jeg mangler nesten abslolutt alt.

Å skape et hjem er ingen lett oppgave uten noen erfaring med innredning. Derfor innser jeg at jeg trenger hjelp til så å si hele denne prosessen fra A til Å.

Foreldrene mine har forsøkt å hjelpe meg, men de har ikke pusset opp på over 20 år, så jeg føler at deres innspill ikke bringer meg nærmere en løsning.

Det jeg trenger er noen som kan hjelpe meg å identifisere funksjoner og min personlige stil og uttrykke denne gjennom valg av farger, teksturer, møbler og kunst, samtidig som leilighetens kvaliteter (utsikt, lys, planløsning) utnyttes på best mulig måte.

Har noen av dere benyttet gode konsulenter dere vil anbefale meg å søke hjelp av i Bergen / Nord?

Helst noen som ikke koster skjorta... Eller kanskje det finnes en interiørarkitektstudent der ute som trenger et prosjektemne?

Etter å ha brukt sommeren på prosjektet føler jeg ikke at jeg har kommet nærmere en fornuftig plan. Derfor håper jeg inderlig at dere kan hjelpe meg.

Nyinnflyttet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest onyx, i.i.

hm... det eneste jeg kan komme på er å ta kontakt med Bergen Arkitektskole eller kunsthøyskolen. Disse studentene jobber ofte med prosjekter og det er jo mulig at din leilighet vil egne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...