AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Er det deres erfaring også at dere går mye opp i vekt av å drikke endel kcal gjennom alkohol? Uten at man er mye utover dagsbehov i kcal? Anonymous poster hash: cc17b...862
grrwaffmjau Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Her er det motsatte. Veier aldri så lite som etter en natt på fylla, men det er vel fordi kroppen er uttørka ellerno?
Lurium Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Alkohol er jo vanndrivende, så det er ingenting som skal tilsi stor vektøkning. Det sagt er en full ender en ofte med å spise junk på vei hjem, og dagen etter blir ofte sofadag, noe som har gjort at jeg har mer eller mindre blitt avholds.
MotherOfDragons Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Det er mye kalorier i alkohol så du kan legge på deg av det om du drikker mye. Men sånn dagen derpå så er jeg ofte ekstremt dehydrert og ser mager ut.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Jeg drikker gjerne 3-4 halvlitere med øl når jeg er ute, men legger ikke på meg av den grunn. Har i tillegg verdens dårligste blære når jeg drikker så går jo raskt gjennom kroppen, haha!Anonymous poster hash: 431ed...0d2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Nei, alkohol binder ikke vann. Alkohol er vanndrivende. Om du går opp i vekt er det pga nattmat og sengeliggende dagen derpå- Anonymous poster hash: b7cb5...509
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå