Gå til innhold

Er jeg rar? Sliter i sprengkulden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Denne sommeren har jo vært alt annet enn normal, en riktig så miserabel sommer med kulde og dårlig vær. Ikke mye til sommer denne sommeren, nei. Har gått med strømpebukser og gjør det fortsatt, så kaldt er det! :sno:

Jeg er lei. :grine:  Sikkert andre som ikke kan fordra sommeren og varmen som gleder seg over at været er slik som det er nå, vil minne dere at også dere selv trenger energien og c-vitaminene vi får fra solen og varme, for å ikke snakke om lageret som man lagrer fra sommeren som man vil trenge utover høsten når det blir mørkere og kaldere. 

Bare for å helle kaldt vann i blodårene til dere anti-sommer-gjengen. :filer:

Anonymous poster hash: ae2d1...3c3
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi får d-vitaminer fra solen, og det er nok sol til å få det selv i dette været vi har hatt i sommer. Jeg skjønner ikke hva dere kalger over at det er dårlig sommer, det er ikke en fantastisk sommer, men en litt kjip en

Anonymous poster hash: acbd2...b4a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan kan du sammenligne sommer varmen med kulden om vinteren?

I fjor sommer så var det så varmt at du kunne gå splitter naken, og fortsatt svette som en gris. Om vinteren, så er det bare å kle på seg! 

Fatter ikke at folk syter og bærer seg over kulde, for det kan du faktisk gjøre noe med! 

Men når det er varmt, så kan du ikke gjøre noe med det, du kan gå naken, og fortsatt være glovarm! 

Håper solen og varmen er over for godt. Liker det best kaldt, for da kan jeg regulere temperaturen selv! 

Anonymous poster hash: 9ad99...c90
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

Synes det kunne vert sol, og 20-25 grader jeg. Ikke bare 12-14. Maks 15. Det har vert høst hele sommeren. Bare litt smakebiter av sommer. Trist :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sprengkulde

20 blå da snakker vi sprengkulde.

Og, ja, er vel ikke varmeste sommern. Men så lenge det er tosifrede røde så går det helt fint med shorts. 13-14 og oppover går det helt fint med singlet så lenge det er sol.

Sprengkulde

Trodde du satt på sørpolen med full vinter

Anonymous poster hash: 4f635...856

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Universe

I fjor sommer så var det så varmt at du kunne gå splitter naken, og fortsatt svette som en gris. Om vinteren, så er det bare å kle på seg! 

Fatter ikke at folk syter og bærer seg over kulde, for det kan du faktisk gjøre noe med! 

Men når det er varmt, så kan du ikke gjøre noe med det, du kan gå naken, og fortsatt være glovarm! 

Håper solen og varmen er over for godt. Liker det best kaldt, for da kan jeg regulere temperaturen selv! 

Jeg er enig i at jeg liker kulden best, men da mener jeg kaldt og snø. Ikke bare denne vanlige og kjedelige høst temperaturen som vi har hele året for tiden. Den er jeg drittlei. Da er det bedre med sol og varme om sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Antall dager jeg har kunnet bruke skjørt eller shorts, har vært hele 2 dager. Mot flerfoldige dager i fjor. Dette er uakseptabelt. 

Har nettopp vasket strømpebuksene mine også, for å ha rene strømpebukser til de neste ukene. Ja, har 30 stk strømpebukser, og har rukket å bruke alle denne "sommeren".

Var det noen som sa klimaforandringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i den "hater varme"-tråden, og i morgen blir det lettskyet og 15 perfekte grader her i hvert fall :bolledeig: Nå går jeg tilbake til tråden hvor jeg hører hjemme...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bor i den "hater varme"-tråden, og i morgen blir det lettskyet og 15 perfekte grader her i hvert fall :bolledeig: Nå går jeg tilbake til tråden hvor jeg hører hjemme...

Slike temperaturer er fullstendig ulevelige for meg, fatter ikke at dere orker og klarer. Jeg venter fortsatt på 30 perfekte grader, da skal jeg sprette champagnen!

Takk for gjestevisitten, jeg ser deg nok her snart når sprengvarmen skyller over landet (jeg satser på det) :sol:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Du kan bade, da blir du avkjølt. Duuuh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Haha, sprengkulde faktisk. :P Er strålende fornøyd med årets sommer jeg! Litt mye regn på starten bare og jeg liker ikke regn, men ellers har det vært mange dager med 20 grader eller mer og sol! Heldigvis bare noen få dager med over 30 grader og jeg håper virkelig ikke det blir fler! Hater sterk varme, lunkne temperaturer er best! :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

jeg har nå ryddet i leiligheten, ja klokken er 1 om natten.

Jeg er nå igjennom svett, for det er så fitte varmt! Kan ikke åpne vinduene heller, for da kommer det stygge insekter inn, og en full idiot rev ned myggnettingen min. 

Har 6 baljer med klor i dusjen, blir et herk å må flytte de for å dusje. Skal ta meg en laaang iskald dusj. 

Jeg HATER sommeren!!! Møkka tid. Gleder meg til flere minus, kan fint være 20- for min del, heller det enn stygg sol og varme. Om vinteren så har jeg vinduet oppe 24/7! ALLE vinduene. Bruker aldri varmovn eller varme klær. Folk påstår at strøm regningen er høyere om vinteren, bullshit her ihvertfall. Om sommeren må jeg bruke vifte dag og natt, vinteren bruker jeg ingenting. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

6 baljer med klor i dusjen? :klo:

ja, klorer fire bøtter, for å rengjøre de og fjerne lukt, skitt og annet gørr. To av de er søppelbøtter, de to andre brukes til akvarium :P de to siste har hvitt sengtøy i baljene som skal klores for å fjerne misfarging. 

Den store vaskedagen i dag!  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, klorer fire bøtter, for å rengjøre de og fjerne lukt, skitt og annet gørr. To av de er søppelbøtter, de to andre brukes til akvarium :P de to siste har hvitt sengtøy i baljene som skal klores for å fjerne misfarging. 

Den store vaskedagen i dag!  :fnise:

Ahhh! Av en eller annen grunn så jeg for meg 6 svære baljer/flasker med klorin :laugh: men, nå gir det jo mer mening, selv for meg! :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Surpomp..

Anonymous poster hash: e387b...06f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ahhh! Av en eller annen grunn så jeg for meg 6 svære baljer/flasker med klorin :laugh: men, nå gir det jo mer mening, selv for meg! :ler:

:skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...