Dina86 Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Er det noen som har prøvd denne fra Pierre Robert og er fornøyd? Og kan si om den ser bra ut under kjoler? Eller om dere vet om noe lignende som er bedre? Vil ha noe som holder litt inn og er jo dumt å kaste bort penger hvis den ikke er bra. Håper noen kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #2 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har ikke prøvd den, men er skeptisk til å kjøpe sånn når man ikke får prøvd. Er jo viktig at det er komfortabelt når du skal gå med det i mange timer... Jeg ville tatt turen på Kappahl, Cubus, Lindex eller lignende. Kanskje noen kroner dyrere, men du får muligheten til å prøve. Skal du bruke den under kjole vil j anbefalle en underkjole, heller enn topp.Anonymous poster hash: e2fec...d76
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Pierre Robert undertøy fra Coop eller andre matbutikker er lavmål.Anonymous poster hash: 46c7f...5fe 1
Pepperbiff Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 Den satt fint på og var behagelig. Helt til den rullet opp helt over magen igjen.
Gjest Tigress Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Pierre Robert undertøy fra Coop eller andre matbutikker er lavmål.Anonymous poster hash: 46c7f...5fe Eg er heilt usamd, Pierre Robert har bra ting, sportsbehåen deira er den beste eg har prøvd, trur eg. Strømpebuksene er også fine, både dei i nylon og dei i ull, og ulltrøyene deira er supre!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Pierre Robert undertøy fra Coop eller andre matbutikker er lavmål.Anonymous poster hash: 46c7f...5fe Enig! De overlever ikke èn klesvask engang. Bruk heller litt mer penger på å kjøpe dette på undertøysbutikk. Anonymous poster hash: ea0a0...639
Dina86 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2015 Tusen takk for svar jeg har mye undertøy av Pierre Robert som har holdt veldig lenge, så at det er lavmål er jeg helt uenig i. Nå er ikke det kjøpt på Coop, men tviler på at det gjør noen forskjell. Det var derfor jeg ville se om noen hadde prøvd denne. Tror nå at jeg heller skal prøve å finne noe et sted jeg kan prøve først. Det er jo forskjell fra person til person også hva som passer.
Gjest lipgloss Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 liker godt strømpebuksene til pierre robert,spesielt touch of tenn10 den,helt fantastisk,tror de har gode produkter i forhold til pris
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Enig! De overlever ikke èn klesvask engang. Bruk heller litt mer penger på å kjøpe dette på undertøysbutikk. Anonymous poster hash: ea0a0...639 Har truser av det merket, kjøpt på tilbud, som så langt har vart i 4 år med jevnlig bruk og vask. Anonymous poster hash: dbaaa...286 1
Gjest Sukkerbit Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Enig! De overlever ikke èn klesvask engang. Bruk heller litt mer penger på å kjøpe dette på undertøysbutikk. Anonymous poster hash: ea0a0...639 Jeg vasker trusene mine på mellom 60 og 90 grader. De fra pierre robert er de som holder lengst. Har også sportsBH fra pierre robert, og den er fantastisk god.
Gjest Nanne70 Skrevet 21. juli 2015 #11 Skrevet 21. juli 2015 Shapingtoppen er grei, den, men den er nesten som en vanlig singlet i kvalitet/tykkelse, så jeg tror ikke den blir så fin under en kjole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå