Sigbebeautyguru Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 hei! Jeg har trenet nå veldig lenge og spiser veldig sunt, men det er likevel masse fett på kroppen som jeg ikke får bort. Har da tenkt til å begynne med et slankemiddel, ikke for å gå ned i vekt men for å gå ned i fettprosent. Er det noen som har erfaringer med noen slankemidler som faktisk har fungert?
Gjest Gjest_frisk Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Tror du ikke alle ville gått på det hvis et enkelt middel kunne gjøre noe med fettet ditt? Det som funker er å forbrenne flere kalorier enn du får i deg. 6
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Det finnes ingen kjapp løsning. Kalorier inn < kalorier ut er det eneste som funker. Tren og spis sunt. Anonymous poster hash: 1add2...601 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 hei! Jeg har trenet nå veldig lenge og spiser veldig sunt, men det er likevel masse fett på kroppen som jeg ikke får bort. Har da tenkt til å begynne med et slankemiddel, ikke for å gå ned i vekt men for å gå ned i fettprosent. Er det noen som har erfaringer med noen slankemidler som faktisk har fungert? Hvor lenge har du holdt på med treningen/kostholdet? Det tar ofte litt tid for kroppen å virkelig få fart på fettforbrenningen hvis du har vært overvektig en stund...Anonymous poster hash: ce073...a8a
Nariko Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Hold deg fast: Trikset er å spise mindre enn du forbrenner, trene jevnt og lev det som en livsstil.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Det eneste som hjelper er å ta tiden til hjelp. Hvor lenge har du trent? Hadde det värt en quick-fix hadde ingen värt overvektige Anonymous poster hash: 48579...91b 1
Christiania_Oslo Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Det er bevist at å feks få i seg chili kan øke forbrenningen men som de andre sier: spis sunt og beveg deg mer:)
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Efedrin funker. Det girer opp forbrenningen et par hakk, dreper sultfølelsen og bevarer musklene. Det er selvfølgelig ulovlig og ganske farlig. Anonymous poster hash: 50e81...be7 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 hei! Jeg har trenet nå veldig lenge og spiser veldig sunt, men det er likevel masse fett på kroppen som jeg ikke får bort. Har da tenkt til å begynne med et slankemiddel, ikke for å gå ned i vekt men for å gå ned i fettprosent. Er det noen som har erfaringer med noen slankemidler som faktisk har fungert? Hva trener du og hvor mange dager pr uke? Jeg trente både styrke 3 dg pr uke (det øker muskelmassen og øker dermed forbrenningen) og jeg trente intervalltrening 3 dg pr uke (som er fettforbrennende), og gikk raskt ned i vekt Anonymous poster hash: 04d42...1e3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Bygg mer muskler. Muskler forbrenner fett (også når du ikke trener). Anonymous poster hash: ab111...de7
melatonin Skrevet 21. juli 2015 #12 Skrevet 21. juli 2015 Det er ikke sikkert det hjelper for deg, men for meg er det gull. Jeg lager meg en liter med ganske konentrert grønn te som jeg setter kaldt, tar en shot av den et par ganger om dagen sammen med en kopp kaffe, dette gir meg energi til å jobbe hardere og forbrenne på trening, løpe fortere, løft tyngre osv. Putter og litt oppi smoothie og slikt. Ellers er slakemidler bullshitt, kalorier inn og ut er det eneste som er en sikker vinner.
Fleur Delacour Skrevet 21. juli 2015 #13 Skrevet 21. juli 2015 Du sier at du spiser sunt. Man legger på seg av sunn mat også. Tell kalorier og regn ut hva du forbrenner på treningen du gjør. Lifesum er en app som kan hjelpe, Vektklubb.no er et annet hjelpemiddel. 1
ClosedParadise Skrevet 21. juli 2015 #14 Skrevet 21. juli 2015 Spis hver 3. time. Ofte og lite, beveg deg og du skal se fremgang. Vekta renner av her og jeg holder på med det nå
Snabeltann Skrevet 31. juli 2015 #16 Skrevet 31. juli 2015 Noen sverger til en kork eplecidereddik blandet i et glass vann hver morgen. Vet ikke om det funker... andre kutter ned på karbohydrater... spiser ikke brødmat, poteter, osv.. vet heller ikke om det kan funke for deg?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #17 Skrevet 31. juli 2015 Efedrin fikk meg ned 10 kr på 2 mnd Anonymous poster hash: dcc64...879
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #18 Skrevet 31. juli 2015 Kg* og 800 kr Anonymous poster hash: dcc64...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå