Gå til innhold

Hva skjedde med Valerie?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

-i Beverly Hills? Hvor er hun, og hvorfor dro hun? jeg har ventet i Ååååh så mange år for å få svaret, men jeg var selvsagt på ferie da den episoden gikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her finner du i allefall en link til episoden der Valerie forlot Beverly Hills. Det står vel ikke helt hvorfor hun dro, men det kan du kanskje finne ut i de foregående episodesammendragene?
Skrevet

Det var like etter Brandon hadde flytta. Det hadde vel ordna seg litt med henne og mora hennes, og jeg tror hun dro hjem til mora (i Buffalo?). Det ordna seg selvsagt med Val og Kelly. Etter at david fortalte Kelly om overgrepene V hadde opplevd. Hun sa plutselig fra under thanksgiving middag i Walsh-huset at hun skulle flytte. Ganske god stemning. David fulgte henne ut til drosjen, var lei seg for at hun skulle dra.

... og like etter dukket Dylan opp igjen. Han er jo med fortsatt(?).

Vet ikke om jeg husket alt, men...

Skrevet

Herlig at den går i reprise både på TV3 og ZTV! Min favorittserie over alle! Trist at den ble laget før dvd filmer kom på banen, den er nemlig ikke å få kjøpt på dvd... :cry: Men leste at noen ivrige fans har startet en underskrifts kampanje for å få den på dvd! :-) Håper at de lykkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...