Gå til innhold

Luksushotell Roma i desember

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg og samboer skal på kjærestetur til Roma i desember og vil gjerne bo litt fint og sentralt. Ingen har oss har vært her før og har ingen kjennskap til byen. 

Noen tips til fine hoteller/områder? 

Anonymous poster hash: cd75a...3a7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på "luksus" og "litt fint". Så jeg er usikker på hvor fint du vil ha det  ;)

Vi har bodd 3 ganger på Artemide, og er veldig fornøyde. Super beliggenhet og et generelt meget bra 4-stjerners hotell. http://www.hotelartemide.it/en/home.html. 

De har også gode reviews på Tripadvisor. 

Skrevet

Hotellstandaren i Roma er ikke høy, vanskelig å finne såkalte luksushotell der etter min erfaring.

Gjest Anubiel
Skrevet

Jeg har også bodd på Artemide! Et fantastisk hotell - super betjening, god frokost og fin hotellrestaurant. Vi bodde i bryllupssuiten, så det var jo litt ekstra med egen takterrasse og boblebad, men tror nok de "vanlige" rommene også er bra. Hotellet er sentralt og i nærheten er det mange gode restauranter. Anbefaler særlig L'Asino d'Oro :)

AnonymBruker
Skrevet

Hotellstandaren i Roma er ikke høy, vanskelig å finne såkalte luksushotell der etter min erfaring.

Da kommer det vel an på¨hva man definerer som "luksushotell"? Luksus for meg er minst 5 stjerner. Eller mer. 

Personlig trives jeg sjelden godt på 5- og 6-stjerners hotell. For mye mas og for mye service. Kan kanpt forlate rommet i mer enn 3 sekunder før de har vært inne og ryddet og lagt frem godsaker. For mange "tjenere". For mye mas på døren om egne "etasjetjenere" som kan skaffe alt du trenger - og enda litt mer. 

Et godt 4-stjerners hotell passer oftest best for de av oss som ikke er vant med å ferdes i de aller høyeste sirkler. 

Anonymous poster hash: 7f595...0a8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...