malla1992 Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Jeg har min naturlige hårfarge, så vill jeg gjerne farge meg mørk, vill det slite mye på håret ? Og hvor ofte må jeg farge hele håret sånn at det ikke skal se blast ut ? Endret 19. juli 2015 av malla1992
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Sliter vel litt, men ikke i nærheten av på samme måte som å bleke det. Bruk gjerne toning istedenfor vanlig hårfarge - vet derimot ikke hvordan dette fungerer fra lyst til mørkt. Etter min erfaring holder toning like lenge som vanlig hårfarge, men jeg farger veldig likt som egen hårfarge, gjør det hver 5-8. uke. Etterveksten synes jo fort om man ikke velger ganske lik farge, da.Anonymous poster hash: f15d5...279
malla1992 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Sliter vel litt, men ikke i nærheten av på samme måte som å bleke det. Bruk gjerne toning istedenfor vanlig hårfarge - vet derimot ikke hvordan dette fungerer fra lyst til mørkt. Etter min erfaring holder toning like lenge som vanlig hårfarge, men jeg farger veldig likt som egen hårfarge, gjør det hver 5-8. uke. Etterveksten synes jo fort om man ikke velger ganske lik farge, da.Anonymous poster hash: f15d5...279 Jeg har mørk blondt hår, og tenkte å farge meg lys gylden brunt. Men jeg har litt striper i lengdene, åssen vill det bli hvis jeg farger det lys gylden brunt da ? Jeg vill gjerne ha langt sunt hår, og da er det bedre å farge det enn å stripe det. Endret 20. juli 2015 av malla1992
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Frisøren min fortalte meg at farging sliter lite til ingenting, da det bare er tilføring av pigmenter. Bleking eller striping derimot er veldig hardt for håret. Anonymous poster hash: f0a40...7b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå