AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Har gått lei av å bare gå i t-skjorter, og har så lyst på sånne fine (hverdags)bluser Men så var det nå dette med kroppsfasongen da. Jeg finner liksom ikke noe som kler min fasong Knapper kan jeg ikke ha for jeg har store pupper og det blir alltid for trangt over der. Samme med utrigning eller andre ting som drar oppmerksomheten dit. Plagg som henger løst/fra skuldrene får meg til å se så stor ut(er normalvektig) siden dette er det bredeste punktet på meg. Noen råd? Og gudnåde den som sier empirieliv...! Anonymous poster hash: 233f2...0ef
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Fasongsydd er svaret. Pepperberry eller merker som Armani Jeans, Blugirl Blumarine, Dsquared2 Anonymous poster hash: 9b533...a58 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tips:) Men er det ikke mulig å få tak i fasongsydde plagg i "vanlige" butikker? Jeg har hatt så masse problemer med klær at jeg nesten må prøve dem så har ikke så veldig lyst å bestille på nett. Bor i Trondheim forøvrig. Anonymous poster hash: 233f2...0ef
Carrot Skrevet 20. juli 2015 #4 Skrevet 20. juli 2015 De aller fleste butikker som ikke er "kjederettet" har tilbud om tilpasning, det er riktignok dyerer å kjøpe noe der enn for eksempel på HM men kanskje verdt det på lang sikt? Ellers tror jeg i en by som Trodhjem at du garantert kan finne en sydame / mann som kan tilpasse plagg for deg om du finner noe du liker ellers, det er forholdsvis enkelt for en som kan sy å ta inn ej skjorte i siden for å tilpasse den midjen dersom den passer over puppene men er for stor ellers osv..
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Takk for tips:) Men er det ikke mulig å få tak i fasongsydde plagg i "vanlige" butikker? Jeg har hatt så masse problemer med klær at jeg nesten må prøve dem så har ikke så veldig lyst å bestille på nett. Bor i Trondheim forøvrig. Anonymous poster hash: 233f2...0ef Da må du finne butikker som fører noen av de merkene jeg snakket om (Armani Jeans skjorter, Blugirl Blumarine eller Dsquared2 ) Ulempen er at dette er merker som fort koster litt for en skjorte, så slik sett er tipset om å få skjorter tilpasset hos en sydame antageligvis et minst like godt tips for lommeboken din. Anonymous poster hash: 9b533...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå