AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Er det flere steder enn finn.no folk selger pakker med brukte klær? Tenkte å kjøpe til tvillingene til min søster, de har ikke så god råd og har litt dårlig med klær. Er jo så mye fint brukt, så kan man gi så det monner litt :-)Anonymous poster hash: ae5fd...2c8
peppermyntete Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Sjekket slike kjøp/salg/gi bort sider på Facebook i området der du bor?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Ja, er ikke så mye å skryte av. Er mest tyllskjørt og kjoler, og det er ikke den type klær de trenger. Kanskje det er mindre brukte klær til salgs for den alderen siden de sliter ut klærne? Anonymous poster hash: ae5fd...2c8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Du har Röde Kors Facebooksider Finn.no Anonymous poster hash: 58596...ac3
Miss moneypenny Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 Hvilken alder er det snakk om, og hva slags klær er du ute etter? Burde være endel på finn, både joggebukser, bodyer, gensere, ullklær og vinterklær. Må bare sortere ut det unødvendige rasket og designermerkene...
Auri Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Spør på kjøp/salg grupper på Facebook En venninne av meg kjente noen som hadde desperat dårlig råd og nyfødt baby, hun spurte i gies bort grupper på Facebook om noen hadde OK babytøy liggende, fikk masse henvendelser og endte til slutt opp med alt for mye tøy
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #9 Skrevet 21. juli 2015 Ja, er ikke så mye å skryte av. Er mest tyllskjørt og kjoler, og det er ikke den type klær de trenger. Kanskje det er mindre brukte klær til salgs for den alderen siden de sliter ut klærne? Anonymous poster hash: ae5fd...2c8 Min erfaring er at det er vanskelig å få tak i vanlige bruksklær til eldre barn brukt. Sannsynligvis fordi som du sier, de slites fort ut.Anonymous poster hash: ed402...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå