Gå til innhold

Hvor får man kjøpt brukte klær?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere steder enn finn.no folk selger pakker med brukte klær?

Tenkte å kjøpe til tvillingene til min søster, de har ikke så god råd og har litt dårlig med klær. Er jo så mye fint brukt, så kan man gi så det monner litt :-)

Anonymous poster hash: ae5fd...2c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket slike kjøp/salg/gi bort sider på Facebook i området der du bor?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ikke så mye å skryte av. Er mest tyllskjørt og kjoler, og det er ikke den type klær de trenger. Kanskje det er mindre brukte klær til salgs for den alderen siden de sliter ut klærne?

Anonymous poster hash: ae5fd...2c8

Skrevet

www.barneboden.no ?  :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har

Röde Kors

Facebooksider

Finn.no

Anonymous poster hash: 58596...ac3
Skrevet

Fretex har nettbutikk

Skrevet

Hvilken alder er det snakk om, og hva slags klær er du ute etter? Burde være endel på finn, både joggebukser, bodyer, gensere, ullklær og vinterklær. Må bare sortere ut det unødvendige rasket og designermerkene...

Skrevet

Spør på kjøp/salg grupper på Facebook :) En venninne av meg kjente noen som hadde desperat dårlig råd og nyfødt baby, hun spurte i gies bort grupper på Facebook om noen hadde OK babytøy liggende, fikk masse henvendelser og endte til slutt opp med alt for mye tøy :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er ikke så mye å skryte av. Er mest tyllskjørt og kjoler, og det er ikke den type klær de trenger. Kanskje det er mindre brukte klær til salgs for den alderen siden de sliter ut klærne? Anonymous poster hash: ae5fd...2c8

Min erfaring er at det er vanskelig å få tak i vanlige bruksklær til eldre barn brukt. Sannsynligvis fordi som du sier, de slites fort ut.

Anonymous poster hash: ed402...b41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...