Gjest Paff Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Den siste tiden har jeg vært så utrolig plaget av at smykkene mine i sølv henger seg fast i nakkehårene!! Kan ikke huske at dette har skjedd før, men nå har jeg brukt disse i perioder bare da. Jeg har langt hår og det skjer både når det er oppsatt og løst; hår tvinner/floker seg rundt låsen på smykket og lugger, når jeg tar de tav om kvelden må jeg klippe av masse hår!! Saiko. Noen råd?? :o
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 KLipp av hårhelvette så slipper du hele problemet.
Uma Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Som jeg skulle skrevet dette selv....Mmm..Eni,veldi irriterende. Jeg har begynt å ha låsen litt på siden-ikke rett bak for ofte er det der hårte først setter seg fast tror jeg...Du kan jo prøve det. Jeg er ikke helt sikker,men syns jeg har fått mindre hår på kjedet etter det. Får ofte slik hvis jeg har ullgensere eller noe i den slagenpå meg...Ja,utrolig irriterende. Så hvis noen har noen gode råd mot dette....
Cola Girl Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Ingen gode råd herfra heller - bare samme problemet.
Grooo Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Plages med dette jeg og, virkelig.. Har ingen gode råd, og hårene setter seg like mye fast selv om låsen ikke er bak.
Carmen_ Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Samme her også.... tror vi bare må leve med det, hehe
Mackenzie* Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Same here.. kan ikke huske at det alltid har vært sånn..og jeg har hatt langt hår fra jeg var liten.
Sita Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Samme her, utrolig ergelig!!!!!! Kan dessværre ikke hjelpe deg jeg heller :-?
Lee Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 KLipp av hårhelvette så slipper du hele problemet.
Grooo Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Jeg og tror det er noe som har dukket opp de siste to-tre årene... Jeg har alltid hatt langt hår, og det har IKKE vært slik før. Kan det komme av klimaendringene? Eller terrorfrykten?
Annevenn Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Jeg kjenner problemet, det rare er at det er ikke sånn med alle kjedene, bare noen. Har hatt store problemer med ett kjede, det samler seg masse hår på det. Det er ikke sånn vanlig "lenke", mer et tynt "rør" med skjell..... Skjønte noen den forklaringa? Neppe..... I alle fall, det er ikke sånn med alle smykkene. Beste tips? Skift til lærrem.......
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Ja, er det ikke færlt slike problemer vi har å streve med?
Daria Skrevet 9. september 2004 #16 Skrevet 9. september 2004 Har hatt store problemer med ett kjede, det samler seg masse hår på det. Det er ikke sånn vanlig "lenke", mer et tynt "rør" med skjell..... Skjønte noen den forklaringa? Neppe..... I alle fall, det er ikke sånn med alle smykkene. Jeg skjønte forklaringa Det er de kjedene jeg har problemer med også, vanlige lenker går helt fint. Men gode råd for å unngå det? Nei...
aowi Skrevet 9. september 2004 #17 Skrevet 9. september 2004 Jeg og tror det er noe som har dukket opp de siste to-tre årene... Jeg har alltid hatt langt hår, og det har IKKE vært slik før. Kan det komme av klimaendringene? Eller terrorfrykten? Håret reiser seg i nakken lissom Men ærlig - litt enig m deg! kan ikke huske det har gjort det før de siste åra :-? hatt langt hår alltid jeg oxo..
lille mor Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 Dakar dere da :cry: Kanskje dere kan teipe fast smykkene Eller kanskje ikke
Gjest Paff Skrevet 9. september 2004 #19 Skrevet 9. september 2004 Godt jeg har fått bekreftet at jeg ikke er alene. Stakkars oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå