AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hvor mange ganger har det hendt deg at du har fått for få artikler tilsendt... i forhold til antall bestilte varer, fra en nettbutikk? (Og pakkseddelen viser at de skal ha sendt f.eks 6 stk av en artikkel men i pakken du mottar ligger det kun en stk av den artiklen)? Evt hvilken nettbutikk har du erfart dette med? Anonymous poster hash: e1677...fb7
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Er dette en spørreundersøkelse? Nei. Jeg har vært uheldig, og lurer på om dette er vanlig Anonymous poster hash: e1677...fb7
Kragebein Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har aldri opplevd det, men jeg har innimellom fått flere artikler enn jeg har bestilt fra eBay.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har aldri opplevd det, men jeg har innimellom fått flere artikler enn jeg har bestilt fra eBay. Takk for svar! Jeg har vært uheldig 2 ganger på rad med ett firma Anonymous poster hash: e1677...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå