Gå til innhold

Når eksen ett år etter bruddet gir ut mitt tlf nr til sine nærmeste venner...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom oss for 1 år siden. Siste samtale vi hadde sammen var for drøyt 2 måneder siden der han lurte på om jeg hadde blokket han på Facebook, noe jeg har. Jeg ønsker overhode ikke å ha kontakt med fyren, grunnet det stygge bruddet og at han nå snart skal bli far.

Å nå har han altså gitt ut mitt tlf nr til en av sine nærmeste venner. Kompisen som ringte meg var ikke frekk eller noe, men alkohol var det tydelig at han hadde innabords. 

Hadde en episode for 1 måned siden der naboen hans la meg til som venn på Facebook her var det også alkohol inni bildet, og jeg startet en samtale for å høre hvorfor han hadde lagt meg til. Jeg er nesten overbevist på at det var eksen min som skrev i andre enden.

Synes det hele er bare sykt merkelig, er dette en måte for min eks å søke oppmerksomhet fra?
Å vist det da ikke er eksen som har noe med disse episodene å gjøre burde jeg da gi han beskjed om at samtlige av han nærmeste venner prøver å kontakte meg? Eller bør jeg bare overse det hele? 

Anonymous poster hash: c6174...665
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Overse hele driten.Du har skrevet om han før og det virker ikke som det er verdt å rippe opp igjen i gamle sår.Orker du virkelig mer av denne mannen TS?Du skal jo videre i livet.

Anonymous poster hash: 5254e...60d
AnonymBruker
Skrevet

Bytt telefonnummer da, og innstill facebook kontoen din.

Enten får du ha kontakt eller så får du markere skikkelig at du ikke vil ha kontakt.

Anonymous poster hash: 5e5c8...622

AnonymBruker
Skrevet

Overse hele driten.Du har skrevet om han før og det virker ikke som det er verdt å rippe opp igjen i gamle sår.Orker du virkelig mer av denne mannen TS?Du skal jo videre i livet.

Anonymous poster hash: 5254e...60d

Du har så rett, jeg skal jo videre nå!  ;) Da overser jeg dritten.

-Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Du har så rett, jeg skal jo videre nå!  ;) Da overser jeg dritten.

-Ts 

Ja, det vil jeg også råde deg til. Og hvis det er ekskjæresten din som står for disse påfunnene, er det jo oppmerksomhet og kontakt han nettopp vil ha. 

Anonymous poster hash: afdb1...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...