AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har tenkt å kjøpe et sett med øyenskyggekoster. Hva kan dere anbefale? Er de litt dyrere merkene bedre enn de billige? Og hva er de forskjellige børstene til egentlig? Jeg sliter også med at øyenskyggen etterhvert legger seg i lag på øyelokket. Dette skjer uansett om jeg bruker billig øyenskygge eller dyr øyenskygge. Til nå har jeg bare brukt foundation og pudder, og ikke noe annet på øynene utenom øyenskygge osv. Finnes det produkter som gjør at øyenskyggen holdes på plass? Øyelokkene mine har tendenser til å bli "blanke"/fettet. Anonymous poster hash: 8eb2e...c9c
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 jeg ville tatt meg en tur på youtube og sett på noen sminkevideoer der. Der får du forklart alt du trenger å vite Anonymous poster hash: c66a7...b13 1
Aviendha Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Bruk øyenskyggeprimer! ArtDeco har en billig en som er veldig god.
koko458 Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 ville brukt Sigma e40, sigma e25 og Mac 242 fantastiske til å legge øyenskygge med
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2015 #5 Skrevet 20. juli 2015 Bruk øyenskyggeprimer! ArtDeco har en billig en som er veldig god. Gosh Cosmetics også.
Gjest Tigress Skrevet 20. juli 2015 #6 Skrevet 20. juli 2015 Sjekk ut makeupmekka.no for rimelege og gode kostar, dei hadde i alle fall eit slikt startsett på sal der førre veke. Jau, og primer, som du har fått høyre allereie.
365vinter Skrevet 20. juli 2015 #7 Skrevet 20. juli 2015 (endret) ville brukt Sigma e40, sigma e25 og Mac 242 fantastiske til å legge øyenskygge med Helt enig, disse er kjempegode! Når det gjelder hvordan du kan få øyenskyggen til å sitte bedre så er det nok lurt å prøve å bruke primer. Jeg elsker Urban Decays Eyeshadow Primer Potion. Den er blant de beste sminkeproduktene jeg har prøvd, og er veldig drøy i bruk. Endret 20. juli 2015 av 365vinter
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 Er sigma koster like myke som Mac sine? Anonymous poster hash: da3c4...de1
peppermyntete Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har veldig gode koster fra makeupmekka! Når det gjelder skyggen bør du bruke primer/base. Jeg sverger til art deco sin. Billig, drøy i bruk og lett å få tak i.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #10 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har fra makeupmekka og fornøyd med de. Anonymous poster hash: 4ba0d...27e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #11 Skrevet 20. juli 2015 Jeg anbefaler deg absolutt å bruke primer først. Selv har jeg alltid slitt med å få øyeskygge til å sitte pent, men nå har jeg skaffet meg The Balm put a lid on it eye primer og det å få øyeskygge til å vare er ikke lenger noe problem. Selv har jeg koster fra Sigma og Real Techniques og noen fra HM faktisk. Merker ikke noe særlig forskjell på kostene faktisk merkelig nok, den fra HM er like god som den fra Sigma, ser helt like ut også. Men når det gjelder ansiktskoster så foretrekker jeg Sigma og Real Techniques sine. Hva slags øyeskygge du bruker har nok mye å si. Jeg syns de beste er fra Urban Decay. Merker stor forskjell på fallout hvis jeg bruker f.eks Maybelline sine. Irriterende med øyeskygger som drysser og sitter pent, spesielt irriterende siden Maybelline sin nude palette faktisk har utrolig fine farger, men de er lite pigmenterte og drysser mye. De eneste øyeskyggene jeg nå bruker er fra Urban Decay, The Balm Nude Tude paletten og Lòreal colour tatoo. De fra Lòreal er fantastiske og varer en evighet. Faktisk utrolig bra for prisen i forhold til de andre to merkene jeg bruker som er hakket dyrere. Anonymous poster hash: 3a8b1...a5c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #12 Skrevet 21. juli 2015 Zoeva lager også veldig gode børster, de er mulig å kjøpe i sett og er ganske rimelige, de har dem på douglas.no. Anonymous poster hash: 16d04...f25
Stellia Skrevet 21. juli 2015 #13 Skrevet 21. juli 2015 Jeg liker Zoeva kjempegodt! Fås billig på Douglas.no - de har i tillegg mange gode tilbud hvis du søker etter "kupongkode" på nettet. Øyeskyggeprimer er et must for å holde øyeskyggen intakt, og jeg anbefaler NARS Smudge Primer (favoritten) og Urban Decay Primer Potion.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2015 #14 Skrevet 23. juli 2015 Er sigma koster like myke som Mac sine?Anonymous poster hash: da3c4...de1 Nei, Sigma sine øyenskyggekoster stikker og skraper i huden. Mac har noen bra øyenskyggekoster, 217 (Blending Brush) er veldig populær, og også 239 (Eye Shading Brush) til øyelokket, og 226 (Small Tapered Blending Brush) til globalen. Anonymous poster hash: 426a1...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå