Gå til innhold

Hvit jakke/cape

Fremhevede innlegg

Skrevet

En cape har gjerne hull til armene, noe en kappe ikke har. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det var egentlig kappe jeg ville ha også :oops: skrev bare litt feil. Nå fikk jeg jo en så da ordnet det seg. :wink:

God bedring til PCen din lunacia

Skrevet

Gratulerer med cape, Arwen!

Den er ganske lik i formen som den jeg skal ha, men min blir i hvit ull med pelskant i stedet for silke.

Gøy at du ble vinterbrud forresten! :wink:

Skrevet
Gratulerer med cape, Arwen!

Den er ganske lik i formen som den jeg skal ha, men min blir i hvit ull med pelskant i stedet for silke.

Gøy at du ble vinterbrud forresten! :wink:

Ja. Tror det blir veldig koselig med vinterbrylluo jeg. En lit annerledes opplevelse siden alle andre gifter seg på sommeren :wink:

Kusina til en jeg jobber sammen skulle vist gifte seg samme dag som deg tror jeg. Kanskje du er kusina :ler:

Skrevet

Synes dette er litt skummelt jeg. Den ligger fortsatt ute som en igjen, pengene ble trukket fra min konto dagen etter at jeg kjøpte den og de svarer ikke på mail :-(

Skrevet

Det er bare å slappe av - de har sikkert ikke rukket å oppdatere hjemmesiden sin

Skrevet

Ja. Tror det blir veldig koselig med vinterbrylluo jeg. En lit annerledes opplevelse siden alle andre gifter seg på sommeren :wink:

Kusina til en jeg jobber sammen skulle vist gifte seg samme dag som deg tror jeg. Kanskje du er kusina :ler:

Jeg har ingen kusiner i Oslo.. :wink:

Skrevet

Ringte damen i dag og kappen ligger innelåst i butikke og noen har stukket at med nøklene hennes :ler: hun skulle prøve å få sendt den i morgen :hoppe: gleder meg

• 3 uker senere...
Skrevet

Har fortsatt ikke fått den jeg :-( prøvde å ringe nummeret på nettsiden, men måtte vist ringe tilbake etter 1100. Synes dette begynner å bli litt stress jeg, er jo mye penger det er snakk om. :-(

Gjest Anonymous
Skrevet
Har fortsatt ikke fått den jeg :-( prøvde å ringe nummeret på nettsiden' date=' men måtte vist ringe tilbake etter 1100. Synes dette begynner å bli litt stress jeg, er jo mye penger det er snakk om. :-([/quote']

Huff, det hørtes jo skikkelig kjipt ut! Er jo en evighet siden du kjøpte den! Og så ligger den fremdeles ut for salg...

:-?

Skrevet

Nå har den kommet :) Virkelig nydelig.

Har forresten fått super service der de siste dagene, så er ikke redd for å anbefale boda brud videre. :wink:

Skrevet

Så bra! Godt å høre at den endelig er på plass... :)

Skrevet

Så bra. Sikkert helt nydelig sammen med kjolen :-)

Skrevet

Ja :hjerter2: er superfornøyd. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...