Bokalven Skrevet 9. september 2004 #21 Skrevet 9. september 2004 En cape har gjerne hull til armene, noe en kappe ikke har.
Arwen Skrevet 9. september 2004 Forfatter #22 Skrevet 9. september 2004 Ja, og det var egentlig kappe jeg ville ha også :oops: skrev bare litt feil. Nå fikk jeg jo en så da ordnet det seg. God bedring til PCen din lunacia
Cajsa Skrevet 11. september 2004 #23 Skrevet 11. september 2004 Gratulerer med cape, Arwen! Den er ganske lik i formen som den jeg skal ha, men min blir i hvit ull med pelskant i stedet for silke. Gøy at du ble vinterbrud forresten!
Arwen Skrevet 11. september 2004 Forfatter #24 Skrevet 11. september 2004 Gratulerer med cape, Arwen! Den er ganske lik i formen som den jeg skal ha, men min blir i hvit ull med pelskant i stedet for silke. Gøy at du ble vinterbrud forresten! Ja. Tror det blir veldig koselig med vinterbrylluo jeg. En lit annerledes opplevelse siden alle andre gifter seg på sommeren Kusina til en jeg jobber sammen skulle vist gifte seg samme dag som deg tror jeg. Kanskje du er kusina
Arwen Skrevet 13. september 2004 Forfatter #25 Skrevet 13. september 2004 Synes dette er litt skummelt jeg. Den ligger fortsatt ute som en igjen, pengene ble trukket fra min konto dagen etter at jeg kjøpte den og de svarer ikke på mail :-(
Gjest MrsL Skrevet 13. september 2004 #26 Skrevet 13. september 2004 Det er bare å slappe av - de har sikkert ikke rukket å oppdatere hjemmesiden sin
Cajsa Skrevet 13. september 2004 #27 Skrevet 13. september 2004 Ja. Tror det blir veldig koselig med vinterbrylluo jeg. En lit annerledes opplevelse siden alle andre gifter seg på sommeren Kusina til en jeg jobber sammen skulle vist gifte seg samme dag som deg tror jeg. Kanskje du er kusina Jeg har ingen kusiner i Oslo..
Arwen Skrevet 15. september 2004 Forfatter #28 Skrevet 15. september 2004 Ringte damen i dag og kappen ligger innelåst i butikke og noen har stukket at med nøklene hennes hun skulle prøve å få sendt den i morgen gleder meg
Arwen Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #29 Skrevet 5. oktober 2004 Har fortsatt ikke fått den jeg :-( prøvde å ringe nummeret på nettsiden, men måtte vist ringe tilbake etter 1100. Synes dette begynner å bli litt stress jeg, er jo mye penger det er snakk om. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #30 Skrevet 5. oktober 2004 Har fortsatt ikke fått den jeg :-( prøvde å ringe nummeret på nettsiden' date=' men måtte vist ringe tilbake etter 1100. Synes dette begynner å bli litt stress jeg, er jo mye penger det er snakk om. :-([/quote'] Huff, det hørtes jo skikkelig kjipt ut! Er jo en evighet siden du kjøpte den! Og så ligger den fremdeles ut for salg... :-?
Arwen Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #31 Skrevet 7. oktober 2004 Nå har den kommet Virkelig nydelig. Har forresten fått super service der de siste dagene, så er ikke redd for å anbefale boda brud videre.
Bandula Skrevet 7. oktober 2004 #32 Skrevet 7. oktober 2004 Så bra! Godt å høre at den endelig er på plass...
Gjest MrsL Skrevet 9. oktober 2004 #33 Skrevet 9. oktober 2004 Så bra. Sikkert helt nydelig sammen med kjolen :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå