Gå til innhold

Hvit jakke/cape

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en hvit jakke eller cape (eller ett eller annet hvitt og litt varmt!) Kan noen rope ut hvis de ser det noe sted. Den bør ikke være altfor dyr ;)

:bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er den jeg har lyst på, men synes den er veldig dyr med tanke på at den skal kun brukes ute i noen få timer maks den ene dagen.

Skrevet

Oj, den var fin. Kan jo kanskej selges etterpå?

Skrevet
Oj, den var fin. Kan jo kanskej selges etterpå?

Ja, kan jo prøve det.

Vet hvertfall at jeg skal selge jakke og kjole separat - er så mange som selger kjoler og jakker i ett på finn.no

Skrevet

Den var kjempefin. Spør Lunacia om hun vet om noen. Hun er en ræser på slikt.

Skrevet

Får nok ikke igjen alle pengene, men for halv pris av det du betaler (når den attpåtil er på salg) burde det være mulig å få solgt den?

Skrevet

Det er bare en igjen av den til 2000 og jeg har akkurat 2000 igjen på kredittkortet mitt

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Skrevet

så bra da o)

Får du ikke solgt den med det første (noe du sikkert får, ville forundre meg hvis det skulle være vanskelig)

Så har du noe å "slenge" over deg nyttårsaftener framover ;) være litt sånn ekstra fin der du står å ser på raketene

Skrevet

Rålekker, og absolutt ikke vanskelig å få solgt tipper jeg.

Selv skal jeg ha et tøft pelssjal, også bestilt hos Brudekjoleformidlingen. Veldig lekkert på bildet, og gleder meg såååååå til det kommer i posten!

Du kan jo evnt. leie? Koster ca. 1 200,- for den jeg så, og da er det kanskje like greit å kjøpe??

Skrevet
Kjøpte den jeg :sjarmor:

Grattis!!! Godt valg!!

Kjøpte du hvit eller ivory?

Skrevet

Grattis!!! Godt valg!!

Kjøpte du hvit eller ivory?

Det var bare en igjen, så tok den. Kjolen min er midt i mellom hvit og ivory i fargen, så det spiller egentlig ingen rolle. Håpløst å få tak i diamanthvit tror jeg

Skrevet
Den var kjempefin. Spør Lunacia om hun vet om noen. Hun er en ræser på slikt.

På hva eksakt er jeg en ræser på? *undrende*

Uansett, kan være lurt å sende meg PM om ting for tiden, PCen min er syk, og jeg er som regel bare kjapt innom fra skolen eller min samboers PC.

Skrevet

Du er en ræser på sying og cape og slikt.......... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...