AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Hei! jeg var ute i går, helt topp stemning. Avtalte tidligere på dagen om å møte en fyr fra tinder ute, han spurte om jeg ville være daten hans for kvelden med et glimt i øyet, så jeg tenkte, jaja, hvorfor ikke! Møtte han - Dro så bort til kompisene hans der hvor vi skulle være, så det var meget hyggelig. Det hele ble jo utrolig impulsivt. Og haha… han var jo virkelig supersøt og kjempemorsom. God stemning hele veien, holdt både hender, kysset, han bærte meg mens vi var ute og til og med. Det var mange andre jenter der, men han var "min" og med meg hele kvelden/natten/morgenen.. hehe! Vi ble jo enig flere ganger ila kvelden om at vi bare måtte møtes senere igjen, og han sa hele tiden hvor nydelig og hvor søøt jeg var, og at han ville vise meg frem til alle kompisene sine i hjembyen sin (som er 1 time unna).. men jeg vet ikke om det var fyllaprat? Noe av tingene sa han på morgenen (vi holdte på ganske lenge..), så tenker jo at han må jo ha blitt litt edru igjen. Hva tenker dere? Jeg dro derfra litt senere på morgenen, og et par timer senere, fikk jeg melding av han hvor han spurte om jeg kom meg vel hjem, og at han takket for en fantastisk natt med meg.. jeg sa også at jeg håpet at vi kunne gjenta det, men han har enda ikke svart meg på det. Vet ikkeo m han sovnet etter den siste meldingen hans, men… Tror dere han kan være oppriktig interessert? Hva skal jeg si til han nå når han ikke har svart? For jeg har utrolig lyst til å treffe han igjen.. Anonymous poster hash: df383...541
Jacuzzi Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Gi ham tid til å svare! Ro ned! Du spurte jo ikke "når kan vi ses igjen", du sa "håper vi kan ses igjen". Det er ikke et spørsmål som han trenger å svare på, ergo har du ikke fått noe svar. 4
Lurium Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Jeg dro derfra litt senere på morgenen, og et par timer senere, fikk jeg melding av han hvor han spurte om jeg kom meg vel hjem, og at han takket for en fantastisk natt med meg. På bakgrunn av dette ville jeg sagt ja. Hvis han ikke hadde vært interessert hadde han ikke giddet denne meldinga. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Slapp av litt nå, han ligger sikkert og sover! Anonymous poster hash: d3d6e...a51 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Han var i hvert fall interessert i natt. Nå må du bare vente og se om interessen holder seg oppe i tiden framover - fra dere begges side. Forresten, er det å bli båret av noen ute på byen et tegn på interesse? Og hva er hensikten med denne bæringen? Klarer du ikke gå selv? Anonymous poster hash: bfcf0...9c4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Han var i hvert fall interessert i natt. Nå må du bare vente og se om interessen holder seg oppe i tiden framover - fra dere begges side. Forresten, er det å bli båret av noen ute på byen et tegn på interesse? Og hva er hensikten med denne bæringen? Klarer du ikke gå selv? Anonymous poster hash: bfcf0...9c4 Hahaha! Første gangen han bærte meg, så "slapp" han meg ned igjen fort og sa "unnskyld, dette var dumt"… da han kysset meg første gangen, så trakk jeg meg bare tilbake litt, for det kom så brått på, og da beklaget han seg igjen. Utrolig søt type, altså Joda, jeg klarte å gå selvsagt, men det hendte han bare løftet meg.. haha. Jeg må rett og slett humre for meg selv over natten/kvelden/morgenen.. Anonymous poster hash: df383...541
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 På bakgrunn av dette ville jeg sagt ja. Hvis han ikke hadde vært interessert hadde han ikke giddet denne meldinga. Ja, jo.. jeg er verdensmester i å tenke negativt pga dårlige erfaringer tidligere i slike settinger som dette, så jeg tenkte han kanskje bare skrev det fordi han er en oppriktig hyggelig og høflig fyr.. synes det bare var så rart at han ikke svarte meg tilbake, så jeg krysser fingrene for at jeg for svar senere i dag. Hvis ikke, skal jeg kontakte han igjen om noen dager? TS Anonymous poster hash: df383...541
fuglereir Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Men det er jo umulig for oss å vite. Tiden vil vise.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Oppdatering: Åhh, det gikk fint til slutt. Nå har vi både avtalt at jeg skal besøke han i byen hans om 1 uke ca, og han har til og med ringt meg i dag. :D YEY!! Krysser fingrene for at det for EN GANGS Skyld går min vei… :/ Han var i hvert fall interessert i natt. Nå må du bare vente og se om interessen holder seg oppe i tiden framover - fra dere begges side. Forresten, er det å bli båret av noen ute på byen et tegn på interesse? Og hva er hensikten med denne bæringen? Klarer du ikke gå selv? Anonymous poster hash: bfcf0...9c4 Anonymous poster hash: df383...541 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå