skorpio84 Skrevet 11. august 2015 #21 Del Skrevet 11. august 2015 Foreverfeelbetter heter teamet hennes. Det er vel bare hun som føler seg bedre av å lure andre mennesker til å tro at hun kan hjelpe, og så har produktene hun selger I BESTE FALL ingen effekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. august 2015 #22 Del Skrevet 11. august 2015 Foreverfeelbetter heter teamet hennes. Det er vel bare hun som føler seg bedre av å lure andre mennesker til å tro at hun kan hjelpe, og så har produktene hun selger I BESTE FALL ingen effekt. Vel, det skal du ikke si. Jeg har veldig mange Forever Living produkter, fungerer veldig bra på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 Forfatter #23 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Vel, det skal du ikke si. Jeg har veldig mange Forever Living produkter, fungerer veldig bra på meg Ja helt til du slutter på de, har du tenkt til å bruke det resten av livet da eller? Ikke rart det "fungerer" som du sier, det er jo ikke næringsrik mat, det er flytende "mat", som gjør at man raser ned i vekt, muskelmassen forsvinner, og du blir en slapp utgave av deg selv. Livsstilsendring er noe du skal kunen leve med for alltid. Dessverre er dette en midlertidig quick fix for mange før de går opp igjen alt de har gått ned. Er du klar over hva som skjer inne i kroppen din når du utsetter den for dette? Anbefaler deg å lese deg godt opp! Man går forøvrig ned i vket av å kun spise mcdonalds til alle måltider også, betyr ikke at det er bra for kroppen allikevel. Du lurer deg selv om du tror dette er produkter som gir deg noen som helst helsegevinst. Endret 11. august 2015 av Bootybuilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. august 2015 #24 Del Skrevet 11. august 2015 Ja helt til du slutter på de, har du tenkt til å bruke det resten av livet da eller? Ikke rart det "fungerer" som du sier, det er jo ikke næringsrik mat, det er flytende "mat", som gjør at man raser ned i vekt, muskelmassen forsvinner, og du blir en slapp utgave av deg selv. Livsstilsendring er noe du skal kunen leve med for alltid. Dessverre er dette en midlertidig quick fix for mange før de går opp igjen alt de har gått ned. Er du klar over hva som skjer inne i kroppen din når du utsetter den for dette? Anbefaler deg å lese deg godt opp! Man går forøvrig ned i vket av å kun spise mcdonalds til alle måltider også, betyr ikke at det er bra for kroppen allikevel. Du lurer deg selv om du tror dette er produkter som gir deg noen som helst helsegevinst. Jeg har ikke for vane å spise hud/hår-produkter jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 11. august 2015 #25 Del Skrevet 11. august 2015 Implisitt det ja. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 11. august 2015 Forfatter #26 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg har ikke for vane å spise hud/hår-produkter jeg. Nå er det snakk om forever living slankeproduktene her da, følg med i timen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 11. august 2015 #27 Del Skrevet 11. august 2015 Nå er det snakk om forever living slankeproduktene her da, følg med i timen... Vet at det er tråden handler om, men du skrev bare at produktene ho selger er dårlige. Og det sa jeg meg uenig i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpio84 Skrevet 12. august 2015 #28 Del Skrevet 12. august 2015 FruMaela var selv kritisk til Forever Living sine produkter på Facebooksiden sin for en tid tilbake siden. Hun tok riktignok bort innlegget igjen, og på en kommentar på bloggen sin foklarer hun grunnen: "Jeg valgte å fjerne det pga reaksjoner fra en del forhandlere! Jeg kommer fortsatt til å si nei til disse produktene fordi de inneholder stoffer som ikke er bra for meg eller barna mine :)" (http://frumaela.familieprat.no/2014/08/nar-kjaerligheten-seirer/) Hører lite om at disse produktene ikke er bra nå som hun er blitt forhandler selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg