AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Noen med erfaring? Begynner på høyskole til høsten og lurer på om det pleier å være mange andre single som leter etter kjærligheten? Er det enkelt å finne noen interessante på høyskolen? Anonymous poster hash: d0942...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 Ingen som har fått kjæreste på høyskole altså Anonymous poster hash: d0942...9bb
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Dette er virkelig et tåpelig spørsmål. Selvsagt er det flere som har "funnet kjærligheten" på høgskole/universitet. Dette er jo åpenbart. De fleste studerende er single. Anonymous poster hash: 5ad43...354
Sandie Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Det er enkelt å treffe noen under studietiden ja
frk91 Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Jeg gjorde det! Det er enkelt av den grunn at man er mye sosial og møter mange nye mennesker.
Okapi Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Det er enkelt å treffe noen under studietiden ja Er det? Jeg synes det var klin umulig.
Sandie Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Er det? Jeg synes det var klin umulig. Kommer nok an på hvor og hva man studerer,men på generelt grunnlag tror jeg de fleste har gode muligheter til å treffe noen i studietiden.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 Jeg har hatt stor suksess gjennom studietiden min så langt. Et tre år langt samboerskap, et morsomt kortvarig "forhold", og nå et nytt samboerskap. (Ja, jeg er evig student. ) Anonymous poster hash: d5dcd...4c6
Singha Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Noen med erfaring? Begynner på høyskole til høsten og lurer på om det pleier å være mange andre single som leter etter kjærligheten? Er det enkelt å finne noen interessante på høyskolen?Anonymous poster hash: d0942...9bb Trondheim kjørte vel kjærestegaranti for noen år siden.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Jeg fant kjærligheten på UiO For et herlig svar Anonymous poster hash: 532d9...072
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #13 Skrevet 20. juli 2015 Jeg og samboeren traff hverandre første dagen på Høyskolen, og falt tydeligvis momentant for hverandre 😊 Var på samme faddergruppe. I dag har vi barn sammen 😊Anonymous poster hash: 5ab9a...836
Gjest Juan Skrevet 20. juli 2015 #14 Skrevet 20. juli 2015 Hva tenker dere om romanser innad i klassen? Jeg har egentlig hatt en policy om å holde en vennskapelig tone med alle jentene i klassene min. Oslo er stort, så det burde være mulig å finne noen utenfor klassen, sant? Så langt har det fungert fint. Nå har det seg allikevel slik at jeg liker ganske godt en jente i klassen. Jeg er på ingen måte forelsket og kjenner henne ikke så godt enda, men synes hun virker som et veldig fint menneske. Hun er selvsagt utrolig pen også. Men ettersom vi går i klasse sammen og skal gjøre det en stund til, så merker jeg at jeg er litt forsiktig av meg og langt mer tilbakeholden enn jeg ellers ville vært.
Rosa Sitron Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Hva tenker dere om romanser innad i klassen? Jeg har egentlig hatt en policy om å holde en vennskapelig tone med alle jentene i klassene min. Oslo er stort, så det burde være mulig å finne noen utenfor klassen, sant? Så langt har det fungert fint. Nå har det seg allikevel slik at jeg liker ganske godt en jente i klassen. Jeg er på ingen måte forelsket og kjenner henne ikke så godt enda, men synes hun virker som et veldig fint menneske. Hun er selvsagt utrolig pen også. Men ettersom vi går i klasse sammen og skal gjøre det en stund til, så merker jeg at jeg er litt forsiktig av meg og langt mer tilbakeholden enn jeg ellers ville vært. Min skulle absolutt ikke ha en kjæreste på samme kull (bruker ikke klasse-begrepet på UiO), men når jeg dukket opp brøt han det. Vi skal nå gifte oss <3
mijaa Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Det kommer helt an på studiet og kullet du havner i, tror jeg. Jeg har aldri møtt noen jeg var interessert i på den måten gjennom skolen, i alle fall. Fant kjærleiken via nettet i stedet
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Det kommer helt an på studiet og kullet du havner i, tror jeg. Jeg har aldri møtt noen jeg var interessert i på den måten gjennom skolen, i alle fall. Fant kjærleiken via nettet i stedet Funker det da? Blir det true love? Anonymous poster hash: cabd3...4f3
mijaa Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Funker det da? Blir det true love? Anonymous poster hash: cabd3...4f3 Tja, den som lever får se Vi har bare vært sammen i 1,5 år, men enn så lenge er det smooth sailing and kisses i alle fall
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2015 #19 Skrevet 21. juli 2015 Jeg traff vel ikke kjærligheten PÅ universitetet, men jeg har datet mange som også har vært studenter i samme by. Hatt flere korte forhold og "flings", og nå har jeg funnet meg kjæreste som også studerte i samme by som meg. Anonymous poster hash: bf4cd...595
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå