Gå til innhold

Hvor i naturen hører du til?

Fremhevede innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

http://quiz.start.no/96039

kat_1.png

Skogen
Du er en livlig person full av masse ideer, og du er veldig inspirerende og spennende å være sammen med. Du kan også virke litt mystisk på folk som ikke kjenner deg. Du hører til blandt skogens rike mangfold, og under trærne finner du ditt hjem.

:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

kat_5.png

Enga

Du er en rolig og avslappet person som liker å ta det med ro og nyte livet. Du har noen få, men gode venner, men mange beundrer deg for din skjønnhet. Du liker alltid som er vakkert og harmonisk, og derfor vil en fin blomstereng passe godt til deg.

:laugh:
Endret av Rumle
Gjest hells bells
Skrevet

kat_5.png

Enga

Du er en rolig og avslappet person som liker å ta det med ro og nyte livet. Du har noen få, men gode venner, men mange beundrer deg for din skjønnhet. Du liker alltid som er vakkert og harmonisk, og derfor vil en fin blomstereng passe godt til deg.

:laugh:

Enga på meg også :Nikke:
Skrevet

Som jeg regnet med:

Havet

Du er en livlig og tøff person, som er veldig sosial og morsom. Du liker fart og spenning, og du elsker å utforske nye steder du aldri har vært før. Du kan både være rolig og energisk/opprørt. Du er ganske spesiell, og det er ikke så mange som likner på deg. Havet er ditt sted. [Jeg har rettet opp noen småfeil i originalteksten.]

Det hadde egentlig vært nok med det siste spørsmålet. Jeg valgte delfin.

Skrevet

Enga her også

Det stemmer at jeg liker å ta det med ro og nyte livet, men ikke at mange beundrer meg for min skjønnhet.

Gjest Stringfellow1
Skrevet

Ørken, faktisk!!  :glare:

Du er en ganske rolig og avslappet person, som ikke trives så godt sammen med andre. Noen ser på deg som kjedelig og litt ensformig. Du liker ikke så mye variasjon. Derfor er den tørre og flate ørkenen ett sted som passer bra for deg....   :dry:

13,32 % faller innenfor denne kategorien.

AnonymBruker
Skrevet

kat_4.png Havet

Du er en livlig og tøff person, som er veldig sosial og morsom. Du liker fart og spenning, og elske å utforske nye steder du aldri ha vært før. Du kan både være rolig og energisk/opprørt.Du er ganske spesiell, og det er ikke så mange som likner på deg. Havet er ditt sted.

Ja, jeg elsker jo å være i vannet:)

Anonymous poster hash: 37490...009

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet (endret)

Mange artige resultater her, også gøy å lese egne svar(og smiley uttrykk)dere komer med og om hva som passer dere i fra testen. :)

Endret av Sunflower-Delight
AnonymBruker
Skrevet

Ørkenen

Du er er ganske rolig og litt tilbaketrukket person, som ikke trives så godt med andre. Noen ser på deg som kjedelig og ensformig. Du liker ikke så mye variasjon. Derfor er den tørre, flate ørkenen et sted som passer for deg.

Anonymous poster hash: 94630...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...