Gjest Sunflower-Delight Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 http://quiz.start.no/96039 Skogen Du er en livlig person full av masse ideer, og du er veldig inspirerende og spennende å være sammen med. Du kan også virke litt mystisk på folk som ikke kjenner deg. Du hører til blandt skogens rike mangfold, og under trærne finner du ditt hjem.
Rumle Skrevet 19. juli 2015 #2 Skrevet 19. juli 2015 (endret) Enga Du er en rolig og avslappet person som liker å ta det med ro og nyte livet. Du har noen få, men gode venner, men mange beundrer deg for din skjønnhet. Du liker alltid som er vakkert og harmonisk, og derfor vil en fin blomstereng passe godt til deg. Endret 19. juli 2015 av Rumle
Gjest hells bells Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Enga Du er en rolig og avslappet person som liker å ta det med ro og nyte livet. Du har noen få, men gode venner, men mange beundrer deg for din skjønnhet. Du liker alltid som er vakkert og harmonisk, og derfor vil en fin blomstereng passe godt til deg. Enga på meg også
Pawn Hearts Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Som jeg regnet med: Havet Du er en livlig og tøff person, som er veldig sosial og morsom. Du liker fart og spenning, og du elsker å utforske nye steder du aldri har vært før. Du kan både være rolig og energisk/opprørt. Du er ganske spesiell, og det er ikke så mange som likner på deg. Havet er ditt sted. [Jeg har rettet opp noen småfeil i originalteksten.] Det hadde egentlig vært nok med det siste spørsmålet. Jeg valgte delfin.
Perelandra Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Enga her også Du er en rolig og avslappet person som liker å ta det med ro og nyte livet. Du har noen få, men gode venner, men mange beundrer deg for din skjønnhet. Du liker alltid som er vakkert og harmonisk, og derfor vil en fin blomstereng passe godt til deg. Det stemmer at jeg liker å ta det med ro og nyte livet, men ikke at mange beundrer meg for min skjønnhet.
Gjest Stringfellow1 Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Ørken, faktisk!! Du er en ganske rolig og avslappet person, som ikke trives så godt sammen med andre. Noen ser på deg som kjedelig og litt ensformig. Du liker ikke så mye variasjon. Derfor er den tørre og flate ørkenen ett sted som passer bra for deg.... 13,32 % faller innenfor denne kategorien.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Havet Du er en livlig og tøff person, som er veldig sosial og morsom. Du liker fart og spenning, og elske å utforske nye steder du aldri ha vært før. Du kan både være rolig og energisk/opprørt.Du er ganske spesiell, og det er ikke så mange som likner på deg. Havet er ditt sted. Ja, jeg elsker jo å være i vannet:) Anonymous poster hash: 37490...009
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 20. juli 2015 #8 Skrevet 20. juli 2015 (endret) Mange artige resultater her, også gøy å lese egne svar(og smiley uttrykk)dere komer med og om hva som passer dere i fra testen. Endret 20. juli 2015 av Sunflower-Delight
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #9 Skrevet 20. juli 2015 Ørkenen Du er er ganske rolig og litt tilbaketrukket person, som ikke trives så godt med andre. Noen ser på deg som kjedelig og ensformig. Du liker ikke så mye variasjon. Derfor er den tørre, flate ørkenen et sted som passer for deg. Anonymous poster hash: 94630...8f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå