AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #1 Skrevet 19. juli 2015 Etter å ha vært innom diverse steder i ferien som Hunderfossen, Tusenfryd, Bø Sommarland, Oslo og sett noen brullupsbilder osv osv, så slår det meg. Det er håp for alle single å finne en partner. Det er mye ulike sammensetninger parmessig, så det er håp for alle. Dagens gladnyhet :-P Anonymous poster hash: 2ed60...af0 8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #3 Skrevet 19. juli 2015 Godt å høyre!! :-D Anonymous poster hash: 45e30...f04
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #4 Skrevet 19. juli 2015 Ikke for alle Anonymous poster hash: 594d8...7e3 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. juli 2015 #5 Skrevet 19. juli 2015 Hva om jeg fortalte deg at noen av oss liker å være singel og foretrekker det framfor å leve i et fengsel med et annet menneske. ( Jeg mener i forhold med et annet menneske ) Jeg er litt lei av at det framstilles som at alle mennesker vil leve i forhold. Nei alle mennesker vil ikke det 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #6 Skrevet 19. juli 2015 Ok, det er kanskje håp for alle (som ønsker seg håp - ingen grunn til å føle seg truffet, Balain), men det er ikke store håpet når det handler om at bunnskrap får seg bunnskrap, hvis man ikke føler seg som bunnskrap selv, og i alle fall ikke vil dele livet sitt med slikt noe. Anonymous poster hash: c29c3...bf2
altflyter Skrevet 19. juli 2015 #7 Skrevet 19. juli 2015 Fint å høre noen har troen... Jeg har den ikke 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #8 Skrevet 19. juli 2015 Hva om jeg fortalte deg at noen av oss liker å være singel og foretrekker det framfor å leve i et fengsel med et annet menneske. ( Jeg mener i forhold med et annet menneske ) Jeg er litt lei av at det framstilles som at alle mennesker vil leve i forhold. Nei alle mennesker vil ikke det (Sitatet ditt er forresten en ganske dårlig parafrase av Postea vero quam Tyrannio mihi libros disposuit mens addita videtur meis aedibus, eller noe sånt som "Etter at Tyrannio nå har sortert/stilt opp bøkene mine, virker huset mitt å ha fått en sjel".) Anonymous poster hash: c29c3...bf2
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. juli 2015 #9 Skrevet 19. juli 2015 (Sitatet ditt er forresten en ganske dårlig parafrase av Postea vero quam Tyrannio mihi libros disposuit mens addita videtur meis aedibus, eller noe sånt som "Etter at Tyrannio nå har sortert/stilt opp bøkene mine, virker huset mitt å ha fått en sjel".) Anonymous poster hash: c29c3...bf2 1
hocane Skrevet 19. juli 2015 #10 Skrevet 19. juli 2015 Det er håp for de fleste dersom du ikke er kravstor som f***
Gjest Trollkarlen Skrevet 19. juli 2015 #11 Skrevet 19. juli 2015 Jeg kan trygt si at det ikke er håp for alle.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #12 Skrevet 19. juli 2015 Det er ikke håp for alle. Noen er for stygge. Andre er for kravstore. Atter andre er både for stygge og kravstore. Atter andre igjen slumper bare aldri til å møte den personen de kanskje kunne blitt sammen med. Sånn er det bare, til tross for hva Hollywood og Disney måtte prøve å fortelle deg. Anonymous poster hash: 7e8b8...2ce
hocane Skrevet 19. juli 2015 #13 Skrevet 19. juli 2015 Det er ikke håp for alle. Noen er for stygge. Andre er for kravstore. Atter andre er både for stygge og kravstore. Atter andre igjen slumper bare aldri til å møte den personen de kanskje kunne blitt sammen med. Sånn er det bare, til tross for hva Hollywood og Disney måtte prøve å fortelle deg. Anonymous poster hash: 7e8b8...2ce Stygge mennesker kan finne seg en stygg partner. Kravstore mennesker kan stille ned kravene sine. Problem solved. Have fun dating everyone!
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #14 Skrevet 19. juli 2015 Stygge mennesker kan finne seg en stygg partner. Kravstore mennesker kan stille ned kravene sine. Problem solved. Have fun dating everyone! Stygge kvinner finner seg alltids en mann hvis de bare leter godt nok. (De trenger ikke lete så veldig godt heller). Stygge menn finner seg ikke nødvendigvis en kvinne, uansett hvor lite kravstore de er. Det er et asymmetrisk problem. Anonymous poster hash: 7e8b8...2ce
Christiania_Oslo Skrevet 20. juli 2015 #15 Skrevet 20. juli 2015 Stygge kvinner finner seg alltids en mann hvis de bare leter godt nok. (De trenger ikke lete så veldig godt heller). Stygge menn finner seg ikke nødvendigvis en kvinne, uansett hvor lite kravstore de er. Det er et asymmetrisk problem. Anonymous poster hash: 7e8b8...2ce Korrekt,bare omvendt. Å ha et pent ytre er alfa og omega for oss kvinner,samme f... hvordan personligheten er, dere menn kan være stygge som fy bare dere oppfører dere som om dere har høy sosial status. 1
Maleficenta Skrevet 20. juli 2015 #16 Skrevet 20. juli 2015 Stygge kvinner finner seg alltids en mann hvis de bare leter godt nok. (De trenger ikke lete så veldig godt heller). Stygge menn finner seg ikke nødvendigvis en kvinne, uansett hvor lite kravstore de er. Det er et asymmetrisk problem. Anonymous poster hash: 7e8b8...2ce Jeg tror heller det er omvendt. Jenter går mindre etter utseende enn menn 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #17 Skrevet 20. juli 2015 Korrekt,bare omvendt. Å ha et pent ytre er alfa og omega for oss kvinner,samme f... hvordan personligheten er, dere menn kan være stygge som fy bare dere oppfører dere som om dere har høy sosial status. Jeg har omvendt problem... Gutter synes at jeg er søt, men mister interessen når de prøver å bli kjent med meg fordi jeg er "socially awkward"... Så utseende er ikke alt. Har aldri vært i et skikkelig forhold, og er kun god nok for sex... Anonymous poster hash: 9e952...5be 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #18 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har omvendt problem... Gutter synes at jeg er søt, men mister interessen når de prøver å bli kjent med meg fordi jeg er "socially awkward"... Så utseende er ikke alt. Har aldri vært i et skikkelig forhold, og er kun god nok for sex... Anonymous poster hash: 9e952...5be 1000 poeng for selvinnsikt! Ikke mange som forstår at de ikke har personligheten. Anonymous poster hash: e57f2...73e 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2015 #19 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har omvendt problem... Gutter synes at jeg er søt, men mister interessen når de prøver å bli kjent med meg fordi jeg er "socially awkward"... Så utseende er ikke alt. Har aldri vært i et skikkelig forhold, og er kun god nok for sex... Anonymous poster hash: 9e952...5be Har de sagt dette til deg? Og hvordan oppfører du deg da? Nysgjerrig bare, altså Anonymous poster hash: 1837f...99b
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2015 #20 Skrevet 20. juli 2015 Jeg har omvendt problem... Gutter synes at jeg er søt, men mister interessen når de prøver å bli kjent med meg fordi jeg er "socially awkward"... Så utseende er ikke alt. Har aldri vært i et skikkelig forhold, og er kun god nok for sex... Anonymous poster hash: 9e952...5be Så ikke gi dem sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå