Gå til innhold

Kvinneføtter

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser temaet føtter har vært tatt opp en del her på forumet, men føler for å stille noen spørsmål til angående dette. :-)

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt en fasinasjon for kvinneføtter, både med og uten sokker på. Du kan vel si jeg har en fetisj. Min nåværende kjæreste synes denne fetisjen er helt ok, og lar meg kose med føttene hennes titt og ofte. :wink:

Det jeg lurer på er da hva dere kvinner synes om denne fetisjen?

Videre hvordan dere vill reagert hvis dere traff en kar på byen, tok ham med hjem, og så viste det seg at han ville slikke og lukte på føttene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde spurt om det var greit at jeg lånte badet og vasket føttene mine først, og så hadde jeg krysset fingrene for at han var interessert i andre kroppsdeler såvel som personligheten min også, ikke bare føttene.

og for å brife litt, kanskje jeg hadde vist at jeg er så myk at jeg kan putte tærne i munnen (eh, jeg GJØR det ikke, men jeg KAN), og avsluttet med glansnummeret, en fot bak nakken. men det hadde kanskje vært morsommere for meg.

Skrevet

Hvis det innebærer at føttene får ekstra oppmerksomhet og beundring, blir massert osv. er jo det intet annet enn flott!

Men kanskje litt rart (for meg) dersom mannen ønsker å ha føttene inne i munnen sin til enhver tid, og annet hva verre er?

Skrevet

det kan jo være ganske digg å bli suttet litt på tærne, men det blir litt tamt alene.

Skrevet

Hadde sikkert synes det var litt rart, men hadde vel vært greit s¨å lenge det var en ONS. Hadde hatt større problemer med å takle en slik fetisj i et forhold tror jeg, hadde vært rart å hatt en partner hvis største fantasi virket helt fjern og i verste fall avtennende for meg.

Skrevet

Typen har vell kanskje en mildere form for fetish for føtter.. :roll:

Han bemerker hele tiden hvor pene de er, og liker å ta på og massere dem.

Jeg og føttene mine har absolutt ingenting imot det.. helt frem til han begynner å kile dem.. :sjarmor:

Men vet ikke hvordan jeg hadde reagert om han plutselig bare ble opptatt av dem, og fikk noen rare idèer..

:sjenert:

Skrevet

Jeg har ikke noen fetisj på det, men elsker at noen kiler, masserer og pusler med føttene mine, så bare jeg hadde fått vaske dem først hadde jeg vært positivt til det. (Og etter en hel kveld på byen så ville nok han også settepris på en liten vask først...)

Skrevet

det eneste jeg liker ang føtter.

må være og bli kilt, eller massert...

og sutte på føttene til andre kunne ikke falt meg inn, eller noe annet.

men det er jo noen som liker det også...

men ikke jeg!!

Skrevet

bli massert og kilt på føttene- JA! bli slikket og snust på-NiET!

Skrevet
Jeg har ikke noen fetisj på det' date=' men elsker at noen kiler, masserer og pusler med føttene mine, så bare jeg hadde fått vaske dem først hadde jeg vært positivt til det. (Og etter en hel kveld på byen så ville nok han også settepris på en liten vask først...)[/quote']

som om jeg skulle sagt det selv!

Gjest anonym nå
Skrevet

Jeg har vært sammen med en som hadde en fotfetisj. I begynnelsen syntes jeg det var OK, jeg liker å bli slikket på tærne f.x. som et ledd i forspill. Men etterhvert tok det helt overhånd og sexen besto bare av det. Det var, for å si det mildt, lite tilfredsstillende for meg.

Sier ikke at alle fotfetisjister er sånn, da. En mild fetisj kan da være morsomt?

Skrevet
jeg hadde spurt om det var greit at jeg lånte badet og vasket føttene mine først, og så hadde jeg krysset fingrene for at han var interessert i andre kroppsdeler såvel som personligheten min også, ikke bare føttene.

og for å brife litt, kanskje jeg hadde vist at jeg er så myk at jeg kan putte tærne i munnen (eh, jeg GJØR det ikke, men jeg KAN), og avsluttet med glansnummeret, en fot bak nakken. men det hadde kanskje vært morsommere for meg.

Jeg kan legge begge føttene bak nakken... *S*

Skrevet
Jeg har vært sammen med en som hadde en fotfetisj. I begynnelsen syntes jeg det var OK, jeg liker å bli slikket på tærne f.x. som et ledd i forspill. Men etterhvert tok det helt overhånd og sexen besto bare av det. Det var, for å si det mildt, lite tilfredsstillende for meg.

Sier ikke at alle fotfetisjister er sånn, da. En mild fetisj kan da være morsomt?

asså..hva gjorde han da?siden du nesten ikke fikk så mye ut av det?

satt han og runket samtidig som han slikket tærne dine? :roll:

bare spør altså.. :roll:

• 4 måneder senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet var ikke bare å slikke på føttene, men også lukte. Hva ville dere sagt hvis hvis han bare ville lukte på føttene?

Gjest jente, 32
Skrevet

For å være ærlig må jeg få si at jeg synes det høres noe sykt ut å ville lukte på andres føtter...som om det er noe særlig.

Gjest jente 28
Skrevet

Hei!! :)

Elsker at mannen min massere/slikker føttene mine. Blir faktisk veldig tent av det! Dette kan i noen tilfeller nesten gi meg orgasme :oops:

Har likt dette helt siden jeg var 16 år, da min daværende kjæreste som hadde en sterk fetisj for jente føtter ofte masserte og slikket dem.

Vill faktisk være så direkte å si at jeg ikke kunne vært sammen med en mann som ikke like kvinne føtter.

Selv liker jeg å gå med sexy sandaler for å vise mine lekkre føtter. Bruker alltid neglelakk på tærne om sommeren (rød).

Til starteren: Viss du har dame, da er hun heldig. Tenke seg til å få føttene massert og slikket, mmmmmmmm

Kos fra jente 28 :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...